پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۱-۲۱

برپایی مراسم جشن و سرور سالگرد پیروزی انقلاب در میقات الرضا

مراسم جشن و سرور به مناسبت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز، مراسم جشن و سرور همراه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین محمدی امام جمعه طبس و شعرخوانی به میمنت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با حضور با شکوه مردم ولایت مدار طبس در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) وابسته به سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی برپا شد.
در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین محمدی اظهار کرد: حضرت امام خمینی(ره) به قدرت شکست ناپذیر خداوند اعتقاد و ایمان داشت و همین موضوع موجب سرنگونی نظام شاهنشاهی شد.
وی افزود:  امام راحل(ره) فرمودند سربازان من در گهواره‌اند و آنان جوانان اول انقلاب شدند که در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نقش تعیین کننده و اثرگذار داشتند.
خطیب این برنامه با اشاره به اینکه امام راحل و مردم در مقابل دشمنی‌های استکبار جهانی با اتکای به فرهنگ عاشورا استقامت کرد، ادامه داد: امام خمینی(ره) حرکت عظیم انقلاب اسلامی را مرهون دستاوردهای مردم بزرگوار و الطاف غیبی الهی می‌دانست. امروز بهترین نشانه حقانیت انقلاب ما با همه دشمنی ها و سختی ها، ماندگاری و قدرتمندتر شدن آن در ۴۴ سال گذشته است.
نورافشانی آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) همراه با طنین گلبانگ «الله‌اکبر» توسط زائران و خادمان به شکرانه ۴۴ سال عزت و افتخار جمهوری اسلامی ایران در شب ۲۲ بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی دیگر برنامه بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی