پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۱-۲۲

اجرای سومین گام از طرح «کار در عرصه» توسط دانشگاه بین المللی امام رضا(ع)

سومین گام از طرح «کار در عرصه» با هدف حضور دانشجویان در محیط های کاری آستان قدس رضوی توسط دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) اجرا شد.

به گزارش آستان‌نیوز، در راستاي تحقق شعار سال 1401 و تاكيد مقام معظم رهبري بر اشتغال آفريني براي جوانان، معاونت پژوهش و فناوري دانشگاه بين‌المللي امام رضا(ع) با همكاري بنياد بهره وري موقوفات آستان قدس رضوي، گام سوم اجرايي در «طرح كار در عرصه» را با حضور دانشجويان برگزيده و شركت هاي مجري برگزار کرد.
مقدمات اين طرح كه از ماه‌ها پيش و به دنبال تاكيد قائم مقام آستان قدس رضوي بر ارتباط نزديك تر دانشگاه با صنايع آستان قدس رضوي تكوين يافته، با همكاري بنياد بهره‌وري موقوفات و شركت‌هاي زيرمجموعه آن در دانشگاه آغاز شد.
پس از تصويب فرآيند «طرح كار در عرصه» در جلسات مشترك با بنياد بهره وري موقوفات، فرآيند سيستمي آن در سامانه درخواست‌هاي دانشجويي (پرتو) بارگزاری شد.
در نخستین گام، دو شركت صنايع غذايي رضوي، فاوا رضوي و موسسه خدمات درماني (دارالشفای حرم مطهر رضوي) براي حضور دانشجويان، انتخاب و معرفي شدند. با توجه به استقبال بالاي دانشجويان از اين طرح، در گام دوم، از ميان 110 درخواست الكترونيكي ثبت شده در پرتال پرتو، سوابق تحصيلي دانشجويان توسط مديريت پژوهشي (دفتر ارتباط با صنعت) بررسي و دانشجويان با احتساب سه برابر ظرفيت‌هاي اعلامي شركت‌هاي ميزبان به مديران گروه‌هاي آموزشي معرفي شدند.
 در نهايت 19 دانشجوي خواهر و برادر در رشته‌هاي مديريت بازرگاني، مديريت بازاريابي، مديريت توسعه كسب و كار، مديريت مالي، حسابداري، مهندسي مكاترونيك، مهندسي پزشكی و مهندسي كامپيوتر توسط مديران گروه‌هاي آموزشي انتخاب و براي مصاحبه پيشنهاد شدند.
 در گام سوم، دانشجويان مستعد و منتخب، 20 بهمن ماه 1401 در جلسه مصاحبه و ارزيابي كه در حضور معاون پژوهش و فناوري، مدير پژوهشي، كارشناس دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه و نمايندگان محترم شركت هاي ميزبان طرح تشكيل شد، حاضر و مصاحبه شدند.
در جلسه مصاحبه، کارشناسان موسسات مختلف آستان قدس رضوی  ضمن استقبال از طرح و تشكر پيگيري‌هاي انجام شده، فضاي شركت‌ها و موسسات، حيطه هاي كاري و تخصصي شركت و انتظارات شركت از دانشجويان را تبيين کردند و به بحث و تبادل نظر در خصوص فرآيند اجرايي كار در عرصه و نيز استماع نظرات دانشجويان منتخب پرداختند.
 در انتهاي جلسه نیز مقرر شد دانشجويان برگزيده، در هفته اول اسفند ماه 1401 رسماً به شركت‌هاي ميزبان طرح معرفي و مشغول به كار شوند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی