پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۱-۲۲

آشنایی 50 کارشناس و مبلغ دینی با دانشگاه بين‌المللي امام رضا(ع) 

 50 تن از كارشناسان و مبلغان اسلامي موسسه مطالعات اسلامي ضمن حضور در دانشگاه بين‌المللي امام رضا(ع) با فعاليت هاي این مجموعه آشنا شدند.

به گزارش آستان‌نیوز، اين مبلغان در سفري كه به شهر مشهد مقدس داشتند، با هماهنگي معاونت امور بين‌الملل آستان قدس رضوي، روز گذشته در دانشگاه بين‌المللي امام رضا (ع) حاضر شده و در نشستي با ابعاد مختلف فعاليت‌هاي دانشگاه آشنا شدند.
در ابتدای در اين نشست، حجت‌الاسلام و المسلمين، دكتر محدث، معاون موسسه مطالعات اسلامي، به معرفی اجمالی برخي از اقدامات و فعاليت هاي این موسسه اشاره کرد.
در ادامه این نشست رشته‌هاي تحصيلي، امكانات دانشگاه، برنامه‌هاي علمي-فرهنگي ويژه دانشجويان خارجي، فرايندهاي جذب و پذيرش داوطلبان خارجي تحصيل، وضعيت موجود دانشجويان خارجي و برنامه‌هاي آينده این دانشگاه توسط اساتید و مدیران گروه ها تشریح شد.
در پایان نیز نماهنگ معرفي دانشگاه نمايش داده شده و حاضران از برخي دستاوردهاي پژوهشي دانشگاه ديدن کردند، همچنین مقرر شد همكاري بين دانشگاه بين‌المللي امام رضا(ع) و موسسه مطالعات اسلامي در قالب تفاهم‌نامه‌اي كه به زودي منعقد خواهد شد توسعه يابد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی