پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۱-۲۱

دیدار خادمیاران رضوی بابل با خانواده شهید والامقام در ایام الله دهه فجر

خادمیاران رضوی کانون ایثار و شهادت و کانون بانوان و خانواده بابل در ایام دهه فجر و چهارشنبه های امام رضایی به دیدار خانواده معظم شهید روحانی علی اکبر رضایی رفتند و از مقام شامخ این خانواده محترم شهید تجلیل و تقدیر به عمل آوردند.

به گزارش آستان نیوز از مازندران؛ در ایام دهه فجر و در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خادمیاران رضوی کانون ایثار و شهادت و کانون بانوان و خانواده بابل در راستای ترویج فرهنگ ایتار و شهادت و تکریم از مقام شامخ خانواده معظم شهدا و تجدید میثاق با آرمان های این شهدا با خانواده شهید روحانی علی اکبر رضایی دیدار کردند و جویای احوال این پدر و مادر شهید شدند و خانه این شهید را معطر به عطر وجود حریم رضوی کردند.
روحانی شهید علی اکبر رضایی در سال ۱۳۴۷ در روستای رمنت از توابع شهرستان بابل به دنیا آمد. مادرش با درس گرفتن از مکتب پاک علوی نام مبارک مولود خویش را علی اکبر نهاد تا با تاسی به جوان اباعبدالله شجاع و دلیر بار بیاید و سرانجام در سال ۱۳۶۴/۱۲/۱ در منطقه فاو در سن ۱۷ سالگی با اقتدا به مولایش به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
در خاتمه این دیدار مسئول کانون به رسم یادبود با اهدای تبرک رضوی از خانواده  شهید والامقام علی اکبر رضایی تجلیل کردند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی