پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۱-۱۸

مدرسه شهید نجفی تبار محمدآباد میزبان جشن رضوی دهه فجر شد

مدرسه شهید نجفی تبار محمدآباد میزبان جشن پیروزی انقلاب اسلامی به همت خادمیاران کانون‌ خدمت رضوی ثامن الائمه در آران و بیدگل بود.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی و میلاد با سعادت امام علی(ع) با حضور گروه تشریفات خادمیاران کانون خدمت رضوی ثامن‌الائمه در آران و بیدگل جشن باشکوهی در مدرسه ابتدایی شهید نجفی تبار محمدآباد به دعوت و با همکاری خادمیار این کانون و از آموزگاران دبستان برگزار شد.

جشن پیروزی انقلاب اسلامی در مدرسه شهید نجفی تبار به مدت ۲ ساعت با ویژه برنامه‌های پخش صلوات خاصه امام رضا(ع)، پخش سرود مناقب حضرت، سخنرانی خادمیار رضوی در مورد کرامت و رأفت امام مهربانی‌ها، پرچم گردانی توسط خادمیار رضوی، اجرای گروه سرود نرگس، برگزاری مسابقه و پذیرایی صبحانه و شیرینی با تامین هزینه ۲ میلیون تومانی از سوی خیرین برگزار شد.

کانون خدمت رضوی ثامن‌الائمه در آران و بیدگل با ۱۴ خادمیار و سه یاور رضوی در راستای محرومیت زدایی و رفع گرفتاری نیازمندان در این شهرستان فعالیت دارد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی