پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۱-۱۹

تجدید میثاق خادمیاران انیس النفوس با شهدا ‌‌‌‌‌در آران و بیدگل

خادمیاران کانون خدمت رضوی انیس النفوس در آران و بیدگل به مناسبت دهه فجر با حضور در گلزار شهدای شهرستان ضمن ادای احترام به شهدا با آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، خادمیاران کانون خدمت رضوی انیس النفوس در آران و بیدگل با حضور در گلزار شهدای حرم مطهر حضرت محمد هلال بن علی(ع) در شهرستان و اهدای گل بر مزار شهدا به این بزرگ‌مردان همیشه جاوید تاریخ ادای احترام و توسل کردند.

همچنین خادمیاران انیس النفوس به مناسبت میلاد امیرالمومنین(ع) و بزرگداشت مقام پدر و مرد با حضور بر سر قبور پدران آسمانی از خانواده شهدا و جانبازان با اهدای گلدان‌‌های تامین شده توسط یک خیر و پخش شیرینی از مقام شامخ پدران شهید و آسمانی تجلیل کردند.

برگزاری مراسم جشن همراه با بیان وعظ و خطابه با موضوعات فضایل امام علی(ع)، وظایف همسرداری و معرفی حضرت زهرا(س) به عنوان الگوی نمونه، ترغیب جوانان و نوجوانان به انجام واجبات و ترک محرمات، مولودی خوانی و پذیرایی با هزینه یک میلیون و ۶۵۰ هزار تومان از دیگر برنامه‌های خادمیاران رضوی کانون‌ انیس النفوس به مناسبت میلاد ابوتراب بود.

یاوران رضوی کانون انیس‌النفوس نیز با پخت و توزیع حلیم و نهار با هزینه ۲۳ میلیون تومان در بین مردم محله در روز میلاد امام علی (ع) و اجرای برنامه مدیحه سرایی مولای متقیان حضرت علی (ع)، امام جواد (ع) و حضرت علی اصغر (ع) اعیاد و موالید رجبیه را به بزم نشستند.

اجرای مراسم سوگواری وفات حضرت زینب (س) نیز به همت یاور رضوی کانون انیس‌النفوس به همراه گستردن سفره صلوات، قرائت صلوات خاصه امام رئوف، توزیع آش، نان و پنیر و سبزی و شله زرد توسط تعدادی از محبین اهل بیت(ع) از دیگر برنامه‌های این کانون به مناسبت روز نیمه ماه رجب بود.

کانون خدمت رضوی انیس النفوس آران و بیدگل با چهار خادمیار و ۵۰ یاور رضوی در راستای محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان با حفظ شأن و عزت و کرامت انسانی محرومان فعالیت دارد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی