پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

«زیر قولم نمی‌زنم» ویژه کودکان روانه بازار شد
۱۴۰۱-۱۱-۲۴

حدیث امام رضا(ع) بن مایه اثر جدید به نشر برای کودکان

کتاب «زیر قولم نمی‌زنم» در قالب کتاب‌های پروانه ویژه کودکان از سوی به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) منتشر شد.

 به گزارش آستان‌نیوز، فاطمه ظهیری نویسنده کودک و نوجوان در این کتاب تلاش کرده با الهام از حدیث امام رضا(ع)  مبنی بر اینکه  «از ما نیست کسی که همسایه‌اش از آزار او در امان نیست»، داستان پسر بچه‌ای بازیگوش را روایت می‌کند که شیپوری هدیه گرفته و با فوت کردن شیپور در خانه موجب آزار همسایه‌ها می‌شود . او در این داستان با یکی از نقاره زن‌های حرم امام رضا(ع) آشنا می‌شود و از کار خود پشیمان می‌شود.
 این کتاب که برای گروه سنی شش تا 10 سال نوشته شده است، تلاش دارد به مخاطبان خود اهمیت  قول دادن و عمل به آن  را آموزش دهد. و در همین رابطه داستانی زیبایی را با زبان ساده و جذاب برای مخاطبان کودک روایت می‌کند.  
کتاب «زیر قولم نمی‌زنم» با تصویرگری ساره محمد پور و شمارگان دو هزار نسخه، قطع وزیری کوتاه منتشر شده و با قیمت ۲۵ هزار تومان در کتاب فروشی‌های به‌نشر در مشهد و سراسر کشور در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.
این کتاب یکی از جلدهای مجموعه «یک قصه یک حدیث» به دبیری مجید ملامحمدی و سید احمد میرزاده در به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) است که کتاب‌های «یک مسابقه و این همه ماجرا»، «مسابقه و دوچرخه»، «من و اژدها کوچولو»، «خورشید خورشیدها»، «پول گم شده»، «آقای رنگارنگ» و «یک یادگاری» و... از دیگر عنوان‌های این مجموعه است. 
علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب  و یا مشاهده سایر آثار این انتشارات می‌توانند به فروشگاه‌های کتاب به‌نشر در مشهد و سراسر کشور و یا سایت فروش اینترنتی کتاب این انتشارات به آدرس www.behnashr.com مراجعه کنند. یا  پیام درخواست کتاب را به شماره 09027652008 پیامک کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی