پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۱-۲۴

روایت قصه‌‌های بانوان برگزیده عالم اخلاق و انسانیت در کتاب «سبز پوشان باغ بهشت»

کتاب «سبز پوشان باغ بهشت» از  به‌نشر (انتشارات آستان قدس ضوی) روایت قصه‌‌های چهار بانوی بزرگ برگزیده عالم اخلاق و انسانیت است که به تازگی چاپ ششم آن روانه بازار کتاب شد.

به گزارش آستان‌نیوز،  این کتاب به قلم جواد نعیمی  به رشته تحریر درآمده است. «آسیه ستیزنده با ظلم و ظلمت»، «مریم، گل مقدس و معصوم»،  «خدیجه، یگانه‌ترین یار آفتاب»،  «فاطمه، دختر نورانی خورشید» از جمله فصل‌های کتاب است که نویسنده با قلمی روان و ساده حکایت‌های شیرین و پندآمور از چهار بانوی بزرگ اسلام از جمله آسیه، حضرت خدیجه(س)، حضرت فاطمه زهرا(س) و حضرت مریم(س) را برای مخاطب نوجوان بیان می‌کند.
 این کتاب  که برای نخستین بار در سال 1395 روانه بازار کتاب شده، تاکنون بنا به استقبال مخاطبان، 6 نوبت چاپ را پشت سر گذاشته است و در شمارگان قریب به یازده هزار نسخه در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.
نویسنده اثر در مقدمه کتاب گفته است: «این نوشته دیباچه‌ای بر شناخت نامه زنان فرزانه و اسوه‌های حسنه‌ای است که هر کدام با تلاش‌ها و مجاهدت‌های خسستگی ناپذیر به مبارزه با پستی‌ها و پلیدی‌ها پرداختند و با پویش و پیمایش راه حق و فضیلت، راستی و درستی به جاودانه‌ها پیوستند. در هر زمان به ویژه در این دوران همگان و به خصوص بانوان و دختران به پیروی از الگوهایی نیازمندند که آنان را بال پرواز بیاموزند و دل و دیدگانشان را با نور حقیقت برافروزند. اسوه‌هایی که هر گاه دور از نظر بمانند، دیگران جای آنان را پر می‌کنند.  براین اساس، باید غبار غفلت و فراموشی را از چهره این بزرگان سترد و جوانان و نوجوانان را  به میهمانی کارها و اندیشه‌های آنان برد، تا با وزش نسیم معرفت گل های بوستان معنویت، شکوفایی و رایحه خود را به دل‌ها برسانند.»
کتاب «سبز پوشان باغ بهشت» در  78 صفحه و قطع رقعی منتشر شده و با قیمت 30 هزار تومان در فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی به‌نشر در دسترس بانوان و دختران قرار دارد. علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند به فروشگاه‌های کتاب به‌نشر در مشهد و سراسر کشور و یا سایت فروش اینترنتی کتاب این انتشارات به آدرس www.behnashr.com مراجعه کنند  و یا  پیام درخواست کتاب را به شماره 09027652008 پیامک کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی