پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با چهل و چهارمین بهار انقلاب؛
۱۴۰۱-۱۱-۲۳

خادمیاران رضوی در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور داشتند

خادمیاران و یاوران رضوی جیرفت با حضور در راهپیمایی پرشور و دشمن شکن یوم الله ۲۲ بهمن ماه آمادگی خود را برای میثاق و دفاع از آرمان های چهل و چهار سالگی انقلاب اسلامی اعلام کردند.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ کرامت پیرنیا، مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان جیرفت گفت: همزمان با سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، خادمیاران و یاوران رضوی در کنار سایر اقشار مردم ولایتمدار شهرستان، بانگ وحدت آفرین الله اکبر سر دادند و با حضور در راهپیمایی پرشکوه دشمن‌ شکن۲۲ بهمن ماه، بار دیگر با امام راحل(ره) و شهیدان این مرز و بوم اسلامی پیمان بستند که با تبعیت کامل از ولی فقیه زمان حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای(مد ظله العالی) و حفظ و تقویت روحیه استکبارستیزی با تمام توان در راه تحقق آرمانها و اهداف انقلاب و خدمت رسانی به محرومین گام‌ بردارند.

پیرنیا بیان داشت: این مراسم از میدان سردار دل ها به سمت چهار راه فرمانداری برگزار شد و خادمیاران رضوی با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل با آرمان های امام و شهدا تجدید میثاق کردند.

وی ابراز کرد: همچنین مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور خادمیاران و یاوران رضوی در شهرهای درب بهشت، جبالبارز، بلوک، علی آباد برگزار شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی