پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

با همت خادمیاران فارس برگزار شد؛
۱۴۰۱-۱۱-۲۱

نشست صمیمی پیشکسوتان انقلاب با نماینده ولی فقیه در لوای پرچم رضوی

نشست صمیمی پیشکسوتان انقلاب با نماینده ولی فقیه در لوای پرچم رضوی در استان فارس برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از فارس؛ خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی استان با همکاری بسیج پیشکسوتان سپاه فجر استان، معاون فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز، تعدادی از پیشکسوتان انقلاب اسلامی در روز ۲۰ بهمن ماه ۱۴۰۱ در سالن جلسات دفتر با آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز دیدار کردند. این دیدار صمیمی با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و صلوات خاصه امام رئوف شروع شد.  

تعدادی از این برادران به ایراد خاطراتی از زمان انقلاب و زندان‌های شاه خائن و ساواک پرداختند. سپس مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان و مدیر بسیج پیشکسوتان سپاه فجر ضمن خوشامدگویی به عزیزان پیشکسوت از نماینده ولی فقیه در استان به جهت در نظر گرفتن این دیدار تشکر کردند. سپس آیت الله دژکام شروع به سخنرانی کرد و گفت: نورانیت جلسه ما بیشتر به جهت حضور پرچم نورانی آقا علی بن موسی الرضا علیه السلام است، رزمندگان فارس در عملیات کربلای ۵ زیر لوای این پرچم افتخار آفریدند و به شهادت رسیدند که این پرچم الآن در لشکر ۱۹ فجر موجود می باشد. پیشنهاد من این است که این پرچم حداقل سالی یک بار در میان مردم بیاید تا مردم بدانند که یک زمانی مردم انقلابی فارس زیر لوای این پرچم جنگیده‌اند و جانشان را نثار دین، انقلاب، رهبری و وطن اسلامی کردند. تا این گواهی باشد بر اینکه مردم شیراز در لوای این پرچم از پیروزی انقلاب تا آخر ظهور آقا امام زمان تحت این پرچم خواهند بود تا این گواهی باشد بر اینکه مردم شیراز در لوای این پرچم از پیروزی انقلاب تا آخر ظهور آقا امام زمان تحت این پرچم خواهند بود.

وی افزود: ان شاءالله بنا داریم تا در روز شهادت امام موسی بن جعفر علیه السلام کاروانی را به صورت نمادین کاروان حضرت احمد بن موسی شاهچراغ برادران و یارانش از جلو مسجد امام حسن محله کشن که در قدیم دو فرسنگ به شیراز فاصله داشته و مکان درگیری نیروهای مامون و نیروهای مدافع امامت بوده، راه بیاندازیم.

وی در قسمتی دیگر از سخنانش گفت: برای راهپیمایی امسال آقا رسماً دعوت کرده اند، ما بدهکار امام، شهدا و کسانی که خود را فدای این مملکت کردند هستیم و طبق فرموده ایشان ۲۲ بهمن روز وحدت همه ملت ایران است، همه باید شرکت کنیم و دیگران را نیز دعوت کنیم.

وی ادامه داد: ما باید جهت رفع مشکلات مملکت از سازمان‌های مردمی مانند هیئات استفاده کنیم که یکی از مهمترین این ها شما هستید. این مراسم باشکوه تا اذان ظهر ادامه داشت و سپس با اقامه نماز ظهر و عصر به امامت آیت الله دژکام پایان یافت.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی