پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۱-۲۳

حضور پررنگ خادمیاران خوی در راهپیمایی پیروزی انقلاب اسلامی ایران

خادمیاران رضوی شهرستان زلزله زده خوی همراه با مردم ولایتمدار این استان، در راهپیمایی چهل و یکمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شرکت کردند.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان غربی، خادمیاران رضوی خوی همراه با مردم غیور و شهیدپرور استان از دقایق ابتدایی راهپیمایی با در دست داشتن پلاکاردها و پارچه‌ نوشته‌های مختلف پرشورتر از همیشه در راهپیمایی چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران حضور یافتند و بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.  

خادمیاران رضوی  در راهپیمایی سراسر استان حضور یافتند و با همراهی مردم، پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران را بر آسمان مقدس استان به اهتزاز درآورند و حماسه‌ای دیگر خلق کردند.

پیر و جوان، زن و مرد، با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضامین «۲۲ بهمن ماه یوم ‌‌الله» و «ای رهبر آزاده آماده‌ایم، آماده» پیام خود را به گوش همه رساندند.  

خادمیاران رضوی استان آذربایجان غربی با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن، با شعارهایی با مضامین استکبارستیزی، دفاع از مظلومان عالم و حمایت همه جانبه از رهبر معظم انقلاب اسلامی و دستاوردهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی همنوا با ملت  و مردم استان، حماسه‌ای از عزت و اقتدار ایران و ایرانی را به نمایش گذاشتند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی