پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت معاونت طرح و برنامه سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی،
۱۴۰۱-۱۱-۲۴

نخستین نشست ارائه گزارش «طرح‌های پژوهشی نخبگان وظیفه» برگزار شد

به همت معاونت طرح و برنامه سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی، نخستین نشست از سلسله نشست‌های ارائه گزارش «طرح‌های پژوهشی نخبگان وظیفه» برگزار شد.

به گزارش آستان‌نیوز، این نشست روز گذشته با حضور جمعی از مسئولین و کارشناسان دانشگاه‌های بین‌المللی امام رضا(ع)، علوم اسلامی رضوی و بنیاد فرهنگی رضوی در محل دفتر ریاست سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی برگزار شد.
علیرضا ایزدی، یکی از نخبگان وظیفه آستان قدس رضوی در این نشست به ارائه پژوهشی با موضوع «عارضه‌یابی سازمانی مراکز آموزشی آستان قدس رضوی» که مورد مطالعه دانشگاه‌های بین‌المللی امام رضا(ع) و علوم اسلامی رضوی و بنیاد فرهنگی رضوی است، پرداخت.
در ادامه نیز ضمن بیان پیشنهادات و انتقاداتی از سوی مسئولین حاضر در این جلسه ارائه  مقرر شد نتایج نشست جمع‌بندی و تکمیل شود تا از نتایج آن دانشگاه‌ها و بنیاد فرهنگی رضوی بهره‌برداری لازم را داشته باشند.
شایان ذکر است: این سلسله نشست‌ها تا پایان سال جاری به صورت هفتگی با ارائه طرح‌های پژوهشی نخبگان وظیفه در موضوعات مختلف برگزار شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی