پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با ایام دهه فجر؛
۱۴۰۱-۱۱-۲۲

کارگاه آموزش ارتباط موثر والدین و فرزندان در عنبرآباد برگزار شد

به همت کانون تخصصی تعلیم و تربیت شهرستان عنبرآباد با هدف کاهش آسیب های اجتماعی و ارتقا آگاهی خانواده ها در جهت برقراری ارتباط مثبت والدین و فرزندان کارگاه آموزشی ارتباط موثر والدین و فرزندان برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ شوکت عسکری، مسئول کانون تخصصی تعلیم و تربیت ضمن عرض تبریک به مناسبت ایام دهه فجر گفت: این ایام پاسداشت وقایعی همچون بازگشت امام خمینی(ره) به ایران اسلامی پس از ۱۵ سال تبعید و اعلام تشکیل دولت موقت، پیوستن بسیاری از ارتشیان به انقلاب و بیعت نیروی هوایی با امام بزرگوار و حضور شکوهمند مردم در صحنه را در پی داشت. 

عسکری افزود: مردم ایران ایام دهه فجر و سالروز استقلال و آزادی خود از چنگال استکبار جهانی را که مرهون خون شهیدان و مجاهدت‌های ملت ایران و رهبری امام(ره) بود؛ هر ساله جشن می‌گیرند، در این مراسم که جهت آموزش والدین صورت گرفته بود سخنرانی و اجرای سرود و قرائت صلوات خاصه امام رضا علیه السلام برگزار شد. 

وی اضافه کرد: امید داریم که این انقلاب به انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) متصل شود و جشن برپایی حکومت عدل الهی را در عصر حضور حضرت قائم(عج) پاس بداریم. 

لازم به ذکر است با حضور پرچم متبرک امام رضا(ع)، این برنامه  حال هوای امام رضایی به خود گرفت.

برچسب ها:
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی