پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۱-۲۵

عرضه 4 محصول جدید در سبد سوغات زیارت تا پایان سال 1401

مدیرعامل شرکت کسب و کار رضوی از عرضه 4 محصول جدید به سبد سوغات متبرک رضوی تا پایان سال جاری توسط این شرکت خبر داد.

دکتر مجید منفرد در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار کرد: سیاست اصلی شرکت کسب و کار رضوی در بازار سوغات مشهد، ایجاد اشتغال، تسهیل و پشتیانی از کسب و کارهای خرد با محوریت صنایع دستی در این حوزه است.
او ادامه داد: این شرکت با انجام مطالعات لازم و بررسی ظرفیت‌های مختلف آستان قدس رضوی، از سال 1400 به این بازار ورود پیدا و تاکنون 7 محصول را در قالب سبد سوغات زیارت عرضه کرده، علاوه‌براین 4 محصول درحال حاضر در مرحله پیش تولید است.
مدیرعامل شرکت کسب و کار رضوی درباره محصولات جدید سبد سوغات متبرک رضوی گفت: محصولات جدید شامل بسته‌های ویژه هدایای نوروزی و سازمانی است.
او توسعه سبد سوغات مشهد را اقدامی در راستای ایجاد اشتغال پایدار با محوریت صنایع دستی و عرضه مستقیم محصولات تولید شده دانست.
منفرد ادامه داد: این شرکت با هدف حمایت از بخش خصوصی، حذف واسطه و همچنین بهبود کیفی محصولات و پس از برنامه‌ریزی در حوزه تحقیق و توسعه این بازار استراتژیک، به عرصه تولید و عرضه سوغات زیارت ورود کرده است.
او افزود: درصدد هستیم علاوه ‌بر توسعه سبد محصولات سوغات متبرک رضوی، با حمایت از بخش خصوصی، به سهم خود نقشی در رونق تولید و ایجاد درآمد پایدار داشته باشیم.
منفرد با اشاره به عرضه این محصولات به صورت عمده و در قالب هدایای سازمانی تصریح کرد: برنامه‌ریزی شده است تا به زودی محصولات سبد سوغات متبرک رضوی به صورت عمومی و خرده فروشی البته به شکل محدود، در فروشگاه‌های عرضه محصولات آستان قدس رضوی نیز عرضه شود.


 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی