پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۱-۲۶

حضور شرکت صنایع غذایی در نخستین رویداد «مدیریت بحران ایران قوی ۱۴۰۱»

مدیرعامل شرکت صنایع غذایی رضوی از حضور در نخستین رویداد «مدیریت بحران ایران قوی 1401» با هدف ارائه توانمندی‌های این شرکت در شرایط بحران خبر داد.

مجتبی هادیان در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار کرد: این رویداد با محوریت رشد و توسعه دانش و فناوری برای توسعه زیرساختهای مدیریت بحران برگزار شده است و دستگاه‌های اجرایی و امدادرسان در زمان وقوع بحران در آن مشارکت دارند.
او درباره فعالیت شرکت صنایع غذایی رضوی در این رویداد گفت: این شرکت قابلیت عرضه محصولات متنوعی را در زمان بحران‌هایی همچون سیل، زلزله و... را دارد که به عنوان مثال می‌توان به تولید و ذخیره‌سازی کنسرو برای استفاده در مواقع اضطراری اشاره کرد.
مدیرعامل شرکت صنایع غذایی رضوی ادامه داد: تولید و بسته‌بندی جیره غذایی خشک با ماندگاری بالا نظیر تولید کیک با تاریخ انقضای قابل توجه و همچنین اشترودل غذایی در طعم‌های مختلف به صورت منجمد برای نگهداری به مدت طولانی، قابلیت‌های دیگر این مجموعه به‌شمار می‌رود.
او با اشاره به آمادگی این شرکت برای ارائه کمک‌های اولیه در مواقع اضطرار تصریح کرد: در این سال‌ها تلاش شده است تا زیرساخت‌های مدیریت بحران در شرکت صنایع غذایی رضوی توسعه داده شود. 
هادیان ادامه داد: همزمان با آغاز به کار این رویداد، وزیر کشور نیز از غرفه شرکت صنایع غذایی رضوی در مدیریت بحران ایران قوی دیدن کرد.

گفتنی است نخستین رویداد مدیریت بحران ایران قوی ۱۴۰۱ توسط سازمان مدیریت بحران کشور و به همت حوزه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل آستان قدس رضوی و همچنین بنیادها و سازمان‌های تابعه این نهاد به مدت سه روز از ۲۵ تا ۲۷ بهمن ماه جاری در محل باغ موزه ملی دفاع مقدس در تهران در حال برگزاری است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی