پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مدیر مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی خبر داد:
۱۴۰۱-۱۱-۲۶

اعطای بیش از 10 میلیارد ریال تسهیلات به برگزیدگان نمایشگاه «مادران ارزش‌آفرین»

مدیر مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی با بیان اینکه 23 نفر از بانوان کارآفرین حاضر در نمایشگاه «مادران ارزش‌آفرین» به عنوان کارآفرینان برگزیده انتخاب شدند، گفت: یک میلیارد و 260 میلیون تومان با هدف توسعه فضای کسب و کار در قالب تسهیلات به بانوان کارآفرین برگزیده این رویداد اعطا شد. 

به گزارش آستان‌نیوز، فاطمه دژبرد ظهر امروز چهارشنبه 26 بهمن ماه در آئین اختتامیه نمایشگاه «مادران ارزش‌آفرین» با اشاره به اینکه هشتمین طرح ملی «مادران ارزش آفرین» با هدف توانمندسازی و اشتغال زایی بانوان با رویکرد خانواده محوری همزمان با ایام الله دهه فجر از 19 تا 26 بهمن ماه در قالب بازارچه محصولات در حرم مطهر رضوی برگزار شد، گفت: 140 بانوی کارآفرین در این نمایشگاه به ارائه و توزیع تولیدات خانگی از جمله صنایع دستی، لباس، خشکبار، لوازم آرایشی و بهداشتی و ... پرداختند.
وی با بیان اینکه طی این مدت زمان محصولات و عملکرد هر غرفه بر اساس 7 شاخص از جمله تنوع محصولات، مدیریت منابع، دسترسی به بازار، آموزش، خانواده محوری و ... از سوی گروهی خبره مورد ارزیابی قرار گرفت، ادامه داد: طبق ارزیابی صورت گرفته، از میان 140 بانوی کارآفرین حاضر در این رویداد بیش از 23 نفر به عنوان نفرات برگزیده انتخاب شدند.
مدیر مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی با تاکید بر اینکه برای افراد برگزیده جوایز ارزنده و تسهیلات متنوعی در نظر گرفته شده است، افزود: پنج نفر اول به صورت مجزا لوح تقدیر طلایی همراه با 100 میلیون تومان تسهیلات، پنج نفر دوم به صورت مجزا لوح تقدیر نقره‌ای همراه با 70 میلیون تومان تسهیلات، پنج نفر سوم به صورت مجزا لوح تقدیر برنزی همراه با 50 میلیون تومان تسهیلات و هشت نفر دیگر علاوه بر دریافت لوح تقدیر به صورت مجزا 20 میلیون تومان تسهیلات دریافت خواهند کرد.
دژبرد ادامه‌داد: نمایشگاه مادران ارزش آفرین فرصتی ویژه برای ارائه دستاوردهای ارزشمند بانوان کارآفرین ایرانی بود از همین رو امیدوارم اختتامیه این نمایشگاه، آغازی نو در راستای توانمندسازی و اشتغال زایی هر بهتر و بیشتر برای بانوان کارآفرین کشورمان باشد.
با حضور مدیر مرکز بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی در این مراسم از 23 بانوی برگزیده با اهدای لوح و جوایز متبرک تقدیر به عمل آمد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی