پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۱-۲۴

۱۰ ویژه برنامه متنوع خادمیاران آران و بیدگلی در دهه فجر اجرا شد

۱۰ ویژه برنامه فرهنگی، هنری، مذهبی، اجتماعی و آموزشی خادمیاران در کانون‌های عمومی و تخصصی خدمت رضوی آران و بیدگل همزمان با دهه فجر و ایام و لیالی پر خیر و برکت رجب در این شهرستان اجرا شد.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، مسئول روابط عمومی دفتر خدمت رضوی در آران و بیدگل گفت: ۱۰ برنامه اجرایی کانون‌های خدمت رضوی در این شهرستان زنگ انقلاب در مدارس، دردانه شمس الشموس، جشن فجر رضوی، گردهمایی بزرگ خادمیاران با امام جمعه آران و بیدگل، صبحگاه رضوی در مدارس، تشکیل حلقه‌های بصیرتی در ایام اعتکاف، اعتکاف کودکان با مادران معتکف، برگزاری سه محفل قرآنی، تجلیل خیران و تکریم یاوران رضوی فعال، دستگیری از نیازمندان، میهمانی لاله‌ها و جشن ۲۲ بهمن با عنوان ایران یکپارچه بود.
میثم استادیان افزود: ویژه برنامه «زنگ انقلاب در صحن انقلاب» صبح چهارشنبه ۱۲ بهمن با حضور خادمیاران کانون انیس النفوس، کانون تخصصی تعلیم وتربیت و رئیس آموزش و پرورش شهرستان و دانش آموزان در آموزشگاه متوسطه پسرانه شبان اجرا شد.
وی با اشاره به نواختن زنگ انقلاب توسط خادمیاران رضوی همزمان با سراسر کشور و در لحظه تاریخی ورود امام خمینی(ره) در آموزشگاه دخترانه نیکان با حضور مسئولین شهرستان اظهار کرد: ویژه برنامه دردانه شمس الشموس نیز عصر چهارشنبه ۱۲ بهمن به مناسبت میلاد جوادالائمه با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، تربیتی، پرده خوانی، مسابقه و اهدای جوایز برای نوجوانان پسر توسط خادمیاران کانون شمس الشموس و تعلیم و تربیت در سالن فاطمة الزهرا(س) موسسه قرآنی امیرالمؤمنین(ع) برگزار شد.
به گفته وی، ویژه برنامه جشن فجر رضوی نیز شنبه ۱۵ بهمن در روز «انقلاب اسلامی، ادیان الهی، سیره نبوی و علوی» با عنوان گردهمایی بزرگ خادمیاران با حضور امام جمعه، فرماندار و سایر مسئولین آران و بیدگل در روز میلاد حضرت علی(ع) در حسینیه الزهرا(س) در بیت امام جمعه این شهرستان برگزار شد.
خادمیار کانون خدمت رضوی ثامن‌الحجج برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و تربیتی صبحگاه رضوی برای دانش آموزان را یادآور شد و گفت: دو‌ برنامه صبحگاه رضوی در مدرسه شهید نجفی تبار روستای محمد آباد توسط کانون ثامن الائمه و در آموزشگاه متوسطه اول کوثر توسط کانون تخصصی بانوان و خانواده آران و بیدگل اجرا شد.
استادیان با بیان اینکه ویژه برنامه اعتکاف کودکان در کنار مادران معتکف نیز در ایام اعتکاف توسط یاوران و خادمیاران کانون خدمت رضوی ثامن‌الائمه اجرا شد تاکید کرد: حلقه نوجوانان و مهد کودک برای دختران بالای چهار سال برای طیب خاطر بانوان معتکف نیز توسط کانون ثامن الائمه و همکاری خادمیاران شهرستان در مسجد جامع قاضی آران و بیدگل در ایام اعتکاف تشکیل شد.
وی همچنین با تاکید بر اجرای ویژه برنامه های متنوع فرهنگی شامل تشکیل حلقه‌های تربیتی و بصیرتی با حضور کارشناسان مسائل دختران، قرآن و حدیث و بررسی جایگاه امامت و ولایت فقیه در قرآن و حدیث، مسائل نوجوانان و سبک زندگی، موضوع جمعیت، زنان و فرزندآوری و کارشناس کارآفرینی برای ایجاد مشاغل خانگی خانواده‌های متاهل برای بانوان معتکف گفت: این برنامه‌ها توسط کانون تخصصی بانوان و خانواده در آران و بیدگل در ایام اعتکاف اجرا شد.
به گفته وی، سه محفل قرآنی تلاوت، تفسیر و قصص قرآنی نیز برای نوجوانان در سه کانون شمس الشموس، غریب الغربا و کانون سلطان طوس در آران وبیدگل همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شد.
مسئول روابط عمومی دفتر خدمت رضوی در آران و بیدگل افزود: تجلیل و تکریم یاوران افتخاری و‌ خیران رضوی که همکاری گسترده با دفتر مرکزی و کانون های شهرستان داشتند و کمک و دستگیری از محرومین با توزیع ۴۰ بسته یک کیلوگرمی گوشت ۲ گوسفند قربانی به ارزش ۱۲ میلیون تومان، توزیع غذای گرم، اهدای بسته‌های معیشتی به خانواده‌های کم بضاعت و اعطای کمک هزینه ۶ میلیون تومانی برای اهدای یک سیسمونی به خانواده نیازمند از دیگر فعالیت‌های خادمیاران رضوی همزمان با ایام الله دهه فجر در آران بیدگل بود.
استادیان تصریح کرد: گلباران قبر مطهر شهدا، توسط خادمیاران و یاوران رضوی با عنوان «مهمانی لاله ها» پنجشنبه ۱۳ بهمن همزمان با روز «انقلاب اسلامی شهیدان و ایثارگران» و برگزاری جشن خیابانی ۲۲ بهمن با برپایی ایستگاه صلواتی و حضور در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با عنوان «ایران یکپارچه» برنامه‌های پایانی کانون‌های خدمت رضوی آران و بیدگل همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی