پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۱-۲۴

خادمیاران انار میزبان حماسه آفرینان ۲۲ بهمن شدند

خادمیاران رضوی شهرستان انار در راهپیمایی ۲۲ بهمن با برپایی ایستگاه صلواتی و توزیع بسته های تبرکی به شرکت کنندگان در این مراسم خدمت رسانی کردند.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ اباالفضل علی محمدی، مسئول کانون محله ای امین شهر انار گفت: خادمیاران رضوی در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن با برپایی ایستگاه صلواتی و توزیع چای و بسته های تبرکی از استقبال گرم و پرشور مردم دراین مراسم ملی  که از روی ارادت به شهدا و بیعت با رهبر معظم انقلاب شرکت داشتند، قدردانی کردند.
 
علی محمدی ابراز داشت: خادمیاران رضوی با سر دادن شعارهای «الله اکبر»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده»، بیعت مجدد خود را با آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی و میثاق دوباره‌ خود را با رهبر معظم انقلاب اعلام کردند.

وی با اشاره به اینکه مردم پای ارزش های کشور و انقلاب  محکم ایستاده اند و راه شهدارا ادامه می دهند بیان کرد: ۲۲ بهمن متعلق به امام راحل(ره)، شهدا و همه ملت ایران است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی