پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۱-۲۴

اردوی جهادی پزشکی به شهرستان ارسنجان رسید

به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به ساکنان مناطق محروم، اردوی جهادی دو روزه به همت کانون های خدمت رضوی(با محوریت کانون سلامت و گروه جهادی امام رضا علیه السلام) و با همکاری شبکه بهداشت و درمان ارسنجان، در درمانگاه مرادخانی شهرستان برگزار گردید.

به گزارش آستان نیوز از فارس  در این اردوی جهادی که ۹ نفر از پزشکان متخصص  و فوق تخصص و رئیس شبکه بهداشت و درمان، مدیر و کادر درمانگاه مرادخانی شهرستان ارسنجان حضور داشتند، تعداد ۴۲۷ نفر در مجموع از خدمات بهداشتی درمانی این حرکت جهادی به نیت آقا ومولای ما امام رضا علیه السلام بطور رایگان استفاده کردند.

پناهی پزشک متخصص داخلی ۵۲ نفر، بهاری پزشک متخصص و جراح چشم  ۶۰ نفر، بازیاری دندانپزشک ۲۶ نفر، شهریاری پزشک متخصص اطفال ۴۹ نفر، منصوری پزشک فوق تخصص قلب و عروق ۵۱ نفر، ناصری مجرد پزشک فوق تخصص جراحی قلب ۱۸ نفر، ترتیفی زاده پزشک متخصص زنان و زایمان ۴۲ نفر، احمدی محمود آبادی پزشک متخصص پوست و مو ۷۵ نفر و عباس تاش متخصص فیزیوتراپی و توابخشی ۵۴ نفر را از این خدمات بهره مند کردند.

هزینه داروی این بیماران(فرانشیز سهم بیمار) توسط آستان قدس رضوی پرداخت شد و داروهای تحت پوشش بیمه به صورت رایگان در اختیار بیماران قرار گرفت.

به مناسبت ایام پیروزی انقلاب اسلامی آستان قدس رضوی برای هر استان یک اردوی جهادی پزشکی در نظر گرفته بود که اردوی استان فارس به شهرستان ارسنجان تعلق گرفت.

خادمیاران کانون های خدمت رضوی شهرستان ارسنجان نیز برای برگزاری هرچه بهتر این اردو در اولین فرصت طی جلساتی با شبکه بهداشت ودرمان  و فرماندار شهرستان جلسه هماهنگی را برگزار کردند. در این جلسات مقرر شد برای هماهنگی بیشتر با مسئول کانون سلامت استان و مسئول کانون‌های جهادی استان در محل فرمانداری ارسنجان و با حضور مسئولین شبکه بهداشت و درمان و دبیر کانون خادمیاران رضوی شهرستان جلسه‌ای برگزار شود که این امر پیگیری و انجام شد.
در این جلسه مقرر شد برای پیشگیری از ازدحام عمومی و هدفمند کردن خدمات مرکز بهداشت شهرستان ازطریق خانه های بهداشت از بانک اطلاعاتی بیماران دو برابر ظرفیت ویزیت توسط هریک از پزشکان را به کانون خادمیاران ارائه کند تا کانون خادمیاران رضوی شهرستان نیز با کمک شبکه گسترده خادمیاران در سطح شهرستان، نیازمندان واقعی را شناسایی و با ارسال دعوتنامه در تاریخ مقرر برای انجام امور درمانی دعوت کند.
دبیر کانون های خدمت رضوی نیز طی دو جلسه با اعضای شورای خادمیاران رضوی شهرستان و با تقسیم کار با رعایت پراکندگی، بیماران را شناسایی و برای انجام معاینات در روزهای ۲۰ و ۲۱ بهمن ماه دعوت کرد.

لازم به ذکر است برای انجام این اردوی دو روزه مبلغ سیصد میلیون ریال از طرف آستان قدس رضوی به عنوان تبرکی برای تهیه دارو تخصیص یافته بود که خادمیاران رضوی شهرستان نیز معادل همین مبلغ را از طریق نذورات خیرین به این امر اختصاص دادند.
در پایان دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان از همکاری شبکه بهداشت شهرستان، کارکنان درمانگاه مرادخانی، مسئول کانون خدمت رضوی سلامت استان، مسئول کانون خدمت رضوی جهادی استان و کلیه خادمیاران رضوی شهرستان تشکر کرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی