پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۱-۲۷

جوایز ویژه جشنواره ملي «شهيد چمران» به دو استاد دانشگاه امام رضا(ع) اعطا شد

دو عضو هیئت علمی دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) جوایز ویژه نخستین جشنواره ملي «شهيد چمران» را کسب کردند.

معاون پژوهش و فناوري دانشگاه و دبير علمي جشنواره ملي «شهيد چمران»، در گفت وگو با آستان‌نیوز، گفت: دكتر افسانه غني‌زاده و دكتر عاتكه گشوارپور، اعضاي هيئت علمي دانشگاه بين‌المللي امام رضا (ع) موفق شدند به ترتيب در بخش كتاب و مقاله این جشنواره، بالاترين امتياز را كسب و دو جايزه از سه جايزه ويژه جشنواره را از آن خود كنند.

دكتر قاسم صادقي بجستاني، تصریح کرد: مرحله استاني جشنواره ملي شهيد چمران كه به ابتكار بسيج اساتيد كشور و به منظور شناسايي، معرفي و تقدير از آثار و فعاليت هاي استادان دانشگاه‌ها و مراكز آموزش عالي در 13 بخش و دو مرحله استاني و ملي تعريف شده است از ارديبهشت امسال كار خود را آغاز شد و پس از فراخوان دريافت آثار، به داوري این آثار پرداخته است.

وی خاطر نشان کرد: طي مراسمي كه با حضور مسئولان بسيج اساتيد استان و دكتر مهدي نژاد نوري، معاون علمي و پژوهشي ستاد كل نيروهاي مسلح، در محل دانشگاه فردوسي مشهد برگزار شد، در بخش كتاب، دكتر افسانه غني زاده، دانشيار گروه زبان انگليسي دانشگاه با كسب ۱۴/۵ امتياز و در بخش مقاله، دكتر عاتكه گشوارپور، استاديار گروه مهندسي پزشكي با كسب ۱۳/۸۹ امتياز، برگزيده و جايزه ويژه كمك هزينه يكصد ميليون ريالي سفر به عتبات عاليات را كسب کردند.

معاون پژوهش و فناوري دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) ادامه داد: آثار و فعاليت‌هاي برگزيده مرحله استاني، در مرحله كشوري نيز به رقابت خواهند پرداخت.

شايان ذكر است، اين دو عضو هيئت علمي برگزيده دانشگاه، در جشنواره هفته پژوهش و فناوري سال جاري نيز موفق به كسب عنوان پژوهشگر برتر شده و جوايز خود را از توليت معزز آستان قدس رضوي دريافت كردند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی