پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۱-۲۸

میز خدمت رضوی در عنبرآباد برپا شد

به همت خادمیاران کانون محله ای مسجد جامع عنبرآباد در شب شهادت امام موسی کاظم(ع) مراسم عزاداری همراه با میز خدمت رضوی برپا شد.

به گزارش آستان نیوز ازکرمان؛ حجت الاسلام حسین خالصی، ضمن عرض تسلیت شهادت مظلومانه حضرت امام موسی کاظم(ع) گفت: در دین اسلام هیچ عملی که ثواب آن  بزرگتر از گره گشایی از مسائل مردم باشد، نیست، برطرف کردن مشکلات برادران دینی بالاتر از حج عمره و نماز و روزه مستحبی شمرده شده است‌‌.

خالصی با بیان اینکه اهل بیت(ع) تاکید فروانی به برطرف کردن مشکلات نیازمندان داشتند بیان کرد: طبق روایات رسیده از امام کاظم(ع) کسی که گره ای از کار برادر دینی بگشاید خداوند متعال، پیامبراکرم(ص) و اهل بیت(ع) را راضی کرده است.

وی ادامه داد: گره گشایی و قضای حاجت مومن ثوابش از اعتکاف یک ماه بالاتر و با ارزش تر است . 

خالصی در پایان گفت: همیشه رفع حاجت به پول نیست .ممکن است با یک جمله و یا یک آبرو گذاشتن مشکل برادر دینی خود را بتوانیم حل کنیم. 

در حاشیه این مراسم خادمیاران رضوی با برپایی میز خدمت در زمینه سلامت، تبلیغ دینی، حقوقی، برش و دوخت چادر رایگان به شرکت کنندگان خدمت رسانی کردند.

لازم به ذکر است همچنین ۵۰۰ پرس غذا در بین عزاداران و نیازمندان حاشیه شهر توزیع شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی