پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۱-۲۸

خدمات ۱۰۰ میلیارد تومانی خادمیاران رضوی مازندران

دبیر کانون‌های خدمت رضوی مازندران گفت: خادمیاران رضوی استان در کانون‌های خدمت رضوی، ۱۰۰ میلیارد تومان خدمات ارائه کردند.

به گزارش آستان نیوز از مازندران، دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان در همایش خادمیاران رضوی مازندران در مصلای الغدیر جویبار با اشاره به فعالیت ۱۲هزار خادمیار رضوی در استان گفت: امسال بیش از ۱۰۰میلیارد تومان خدمات با کمک خادمیاران و خیرین به نیازمندان ارائه شد.
محمداسماعیل امامزاده افزود: خدمات خادمیاران رضوی در قالب تهیه و توزیع بیش از ۱۵۵ هزار بسته معیشتی، بازسازی و احداث ۲۵ واحد مسکونی محرومین و ویزیت رایگان و تامین هزینه دارو درمان برای ۸۰ هزار بیمار کم توان مالی بود.
امامزاده، فعالیت خادمیاران رضوی را علاوه بر کشیک حرم، کشیک هفته‌ای ۶ساعت ارائه خدمات در کانون‌های خدمت رضوی شهرستان‌ها به مردم عنوان کرد.
دبیر کانون‌های خدمت رضوی مازندران خاطرنشان کرد:۳۱۰ کانون تخصصی و ۵۰۶ کانون محلی در مازندران در قالب کانون‌های خدمت رضوی فعال هستند که در ۲۱ عنوان به مردم و محرومین خدمات رسانی می‌کنند.

امام زاده افزود: در آستانه سال جدید تهیه پویش لباس و کفش شب عید برای نیازمندان دستور کار خادمیاران استان قرار گرفت تا با کمک خیران، وسایل مورد نیاز تهیه شود و در اختیار نیازمندان قرار گیرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی