پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

وزیر اقتصاد:
۱۴۰۱-۱۱-۳۰

آستان قدس رضوی میدان دار کارهای خداپسندانه است

وزیر اقتصاد ضمن تقدیر از اقدامات آستان قدس رضوی در امور خیریه، این آستان مقدس را میدان‌دار کارهای خداپسندانه و خیرخواهانه دانست.

به گزارش آستان‌نیوز، سید احسان خاندوزی خاندوزی، وزیر اقتصاد و دارایی، در آئین اهدای ۱۰۰۰ سری جهیزیه به زوجین جوان سراسر کشور که امشب و همزمان با عید مبعث رسول گرامی اسلام(ص) با همکاری بنیاد کرامت رضوی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، وزارت امور اقتصادی و دارایی کشور و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، با حضور قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در سالن نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی برگزار شد، گفت: مردم وزارت اقتصاد و دارایی را به عنوان مسئول مالیات و گمرک و همچنین بازار سرمایه می‌شناسند اما فراتر از این مسئولیت متعارف، با تاکید ریاست جمهوری مسئولیت این وزراتخانه ارتقا یافته و کمک به ابعاد اجتماعی اقتصاد کشور را از رسالت‌های خود می‌داند.

وی با بیان اینکه دلسوزان جامعه بسیار فراوانند و همواره در پی این هستند که این سرزمین بدرخشد، گفت: اما متاسفانه یک موتور نارضایتی در کشور کار می‌کند که توجهی به آمد و رفت روسای دولت هم ندارد اما وظیفه ما این است از خلال این مانع تراشی‌ها، تسهیلات کسب و کار را برای مردم فراهم آوریم.

خاندوزی ادامه داد: متاسفانه در کشور آن اندازه که لازم بوده به مباحث اجتماعی اقتصاد توجه نشده است و مسئله تسهیل در تولید و در خلال آن اشتغال از مباحث بسیار قابل اهمیتی است که باید بیشتر به آن توجه کرد.

وی در ادامه راه‌اندازی درگاه مجوز در حوزه کسب و کار، رفع معضل گواهی سوء پیشینه برای ایجاد مشاغل و رفع موانع آن و... را برخی از اقدامات وزارت اقتصاد و دارایی کشور در حوزه تسهیل در کسب و کارها ذکر کرد.

وزیر اقتصاد و دارایی کشور خاطر نشان کرد: امسال توفیق شد در ماه مبارک رمضان شرایط آزادی تعدادی از زندانیان جرایم غیر عمد را فراهم آوریم و امشب نیز با همکاری آستان قدس رضوی و دیگر نهادها 1000 سری جهیزیه به نوعروسان اهدا شد تا نومزدوجین کانون گرم خانواده را تشکیل دهند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی