پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۱-۳۰

پویش مطالعاتی «ماجرای دشت مرموز» به نشر ویژه نوجوانان آغاز به کار کرد

مدیرعامل به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) از برگزاری شانزدهمین پویش مطالعاتی این انتشارات با عنوان «ماجرای دشت مرموز» ویژه نوجوانان در سطح ملی خبر داد.

حسین سعیدی در گفت‌وگو با آستان‌نیوز، نوجوانان و جوانان را پیشران حرکت انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: این پویش با محوریت مجموعه سه جلدی «ماجرای دشت مرموز» نوشته محمد میرکیانی مرد هزار قصه ایران و نویسنده فعال حوزه کودک و نوجوان از 24 بهمن برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر لزوم جهاد تبیین برای آگاه کردن نسل جوان و نوجوان از برنامه‌های مخرب دشمنان و بصیرت افزایی اذعان کرد: موضوع مجموعه سه جلدی «ماجرای دشت مرموز» استکبار ستیزی و لزوم آگاهی‌های سیاسی و اجتماعی است که به صورت غیر مستقیم و ناملموس برای مخاطب نوجوان مطرح می‌شود. این اثر یکی از کتاب‌های منحصر به فرد در این حوزه است که به باور خوانندگان و کارشناسان، این قابلیت را دارد که نوجوانان بسیاری آن را بخوانند و از مطالب آن استفاده کنند. موضوع منحصر به فرد کتاب باعث شد تا ضمن تهیه کتاب گویا توسط صدای جمهوری اسلامی ایران،نسخه صوتی کتاب «ماجرای دشت مرموز» سال گذشته در روز بصیرت توسط ایران صدا رونمایی شود. 

سعیدی با اشاره به اینکه مجموعه سه جلدی «ماجرای دشت مرموز» در قالب فابل به صورت جذاب و شیرین برای مخاطب نوجوان نگارش شده، ادامه داد: قهرمان این داستان‌ها حیوانات هستند و داستان از زبان حیوانات بیان می‌شود؛ اما اتفاقات داستان ساحت اجتماعی انسانی دارد. در هر جلد از مجموعه 3 جلدی «ماجرای دشت مرموز» ماجرای تازه‌ای رقم می‌خورد. روباه‌ها شخصیت‌های منفی این مجموعه هستند که در هر قصه برای به دام انداختن دیگر حیوانات توطئه تازه‌ای انجام می‌دهند. بازها قهرمان‌های این مجموعه هستند که در نهایت به یاری حیوانات ضعیف می‌آیند و روباه‌ها را شکار می‌کنند.

مدیرعامل انتشارات به‌نشر اظهار کرد: علاقه‌مندان برای حضور در این پویش کافی است برای تهیه کتاب به فروشگاه‌های کتاب انتشارات به‌نشر در مشهد و سراسر کشور مراجعه کنند و یا عدد 6 را به سامانه پیامکی 1000100015000 ارسال کنند و یا به سایت فروش اینترنتی کتاب این انتشارات به آدرس www.behnashr.com مراجعه کنند.

 وی یادآور شد: همچنین با هدف ارج‌ نهادن به افرادی که در این پویش مشارکت می‌‎کنند، جوایزی نقدی از جمله ۱۰۰ میلیون ریال برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی