پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۲-۰۲

ستاد برداشت کلزا و غلات کشور به میزبانی شرکت کمباین‌سازی ایران برگزار می‌شود

جلسه ستاد برداشت کلزا و غلات کشور با رویکرد برنامه‌ریزی برای انجام عملیات برداشت در سال زراعی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ به میزبانی شرکت کمباین‌سازی ایران برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت کمباین‌سازی ایران اظهار کرد: در این جلسه که چهارشنبه سوم اسفند ماه جاری با حضور مجریان طرح‌های گندم و دانه‌های روغنی، مدیرکل دفتر امور غلات و محصولات اساسی، مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان‌ها و همچنین مدیران عامل اتحادیه‌های کمباین‌داران در استان‌های مختلف برگزار می‌شود، نرخ برداشت غلات و کلزا با کمباین در سال زراعی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ تعیین خواهد شد.
علی اصغر حمیدی فرد ادامه داد: این جلسه که به طور مستقیم با فعالیت شرکت کمباین سازی ایران در ارتباط است، هر ساله در اواخر سال برگزار می‌شود تا با تعامل و هم‌افزایی دستگاه‌های متولی، شرایطی برای افزایش بهره‌وری در بخش کشاورزی فراهم شود.
مدیرعامل شرکت کمباین‌سازی ایران، بررسی مسائل و مشکلات موجود در انجام عملیات برداشت از جمله تامین و توزیع سوخت مورد نیاز کمباین‌ها در استان‌های کشور را یکی دیگر از موارد در دستور کار این جلسه عنوان کرد.
او ادامه داد: در جلسه ستاد برداشت کلزا و غلات کشور علاوه‌بر برنامه‌ریزی برای جابجایی کمباین‌ها در عملیات برداشت سال زراعی ۱۴۰۲-۱۴۰۱، گزارش برداشت غلات و کلزا در سال زراعی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ نیز ارائه خواهد شد.
حمیدی فرد همچنین از برنامه‌ریزی لازم برای معاینه فنی کمباین‌ها، نظارت بر برداشت و کنترل ریزش و افت محصول در سال زراعی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ در این جلسه خبر داد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی