پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۱-۳۰

برپایی میز خدمت مشاوره اقتصاد خانواده و کارآفرینی در اصفهان

کانون تخصصی خدمت رضوی اشتغال و کارآفرینی اصفهان با برپایی میز خدمت مشاوره اقتصاد به تبیین و تشریح وضعیت اقتصادی جامعه امروز، نقش خانواده در مدیریت اقتصاد، درآمدزایی و کارآفرینی پرداخت.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، کانون تخصصی خدمت رضوی اشتغال و کارآفرینی به همت خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان نجف آباد،  میز خدمت مشاوره اقتصاد با موضوع اقتصاد خانواده و کارآفرینی در مسجد حضرت علی بن ابیطالب ویلاشهر برگزار کرد.

دراین میز خدمت رضوی کارشناسان و صاحب نظران حوزه اقتصاد، ضمن ارائه مشاوره و راهنمایی به مخدومین و مراجعین به تشریح و تبیین اقتصاد مقاومتی با موضوع کارآفرینی و چگونگی تبدیل به یک کارآفرین موفق پرداختند.

مراجعین و نمازگزاران ضمن اقامه فریضه جماعت مغرب و عشا و قرائت زیارت امین الله از خدمات جانبی کانون های کتاب و کتابخوانی، مشاوره درسی و نحوه انتخاب رشته تحصیلی توسط کانون مشاوره، مشاوره دینی و پاسخگویی به شبهات توسط مبلغین دینی و خادمیاران کانون تعلیم و تربیت و میز خدمت سلامت توسط کانون سلامت استفاده کردند. 

شایان ذکراست که در حاشیه این مراسم، تجلیل از عبدالرحیم قربانی، پدر شهید بزرگوار مدافع حرم کمیل قربانی توسط کانون ایثار و شهادت صورت گرفت و ختم کامل مصحف شریف توسط خواهران خادمیار انجام شد و در پایان نیز نمازگزاران مهمان سفره بابرکت اهل بیت بودند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

وعاظ با مطالعه عمیق و مخاطب‌‏شناسى منبرها را پرجاذبه کنند
تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به افزایش سطح آگاهی‌های عموم مردم از جمله نوجوانان و جوانان، مطالعه گسترده و عمیق و مخاطب…

تلویزیون اینترنتی