پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۱-۳۰

خادمیاران سفیران مهر و کرامت رضوی در مازندران هستند

امام جمعه جویبار گفت: خادمیاران رضوی سمبل افتخار خدمت رسانی به مردم و سفیران شایسته مهر و کرامت رضوی هستند.

به گزارش آستان نیوز از مازندران امام جمعه جویبار در جمع خادمیاران کانون های خدمت رضوی مازندران گفت: خادمیاران رضوی با جان و دل برای ارادتمندان به امام رضا(ع  درمازندران خدمت رسانی می کنند.

حجت الاسلام محمدتقی نادعلی زاده با اشاره به اهمیت فعالیت خادمیاران در توسعه عدالت اجتماعی مبتنی بر کرامت رضوی افزود: توفیق خدمت در بارگاه مقدس رضوی دارای اجر بزرگی است  که نصیب شما عزیزان شده است. قدر لحظات خدمت با برکت را در محضر ولی نعمتان بدانید و با اشتیاق دوستداران امام رضا(ع) را به کانون ها دعوت کنید تا ازسیره و روش امام رئوف مردم بیشتر بهره مند شوند.
او با بیان اینکه ترویج بیش از پیش فرهنگ و سیره رضوی با فعالیت خادمیاران برای اقشار گوناگون جامعه قابل لمس خواهد بود گفت: فعالیت ها باید به نیت امام هشتم(ع) باشد و در این راه، سیره آن حضرت را تا می توانید برای نسل جوان و خانواده ها تبلیغ کنید.
 
حجت الاسلام نادعلی زاده همچنین به خادمیاران رضوی حاضر در جلسه گفت: شما خادمیار امام رضا(ع) هستید. خدمت درحرم و یا درشهرستان ها دارای اجری فراوان هست. باید مشتاقان امام را جذب کنید و خدمات را به نیازمندان گسترش دهید تا مخدومین از برکات رضوی بهره مند گردند.
دراین جلسه امام زاده دبیر کانون های خدمت رضوی مازندران گزارشی از فعالیت کانون های رضوی استان در طول  یک سال ارائه کرد و افزود: کانون های رضوی همچنان پیشرو درعرصه خدمت به محرومان دربخش های مختلف هستند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی