پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۲-۰۳

همکاری‌های دو جانبه دانشگاه علوم اسلامی رضوی با سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

در راستای ایجاد تعامل و فعالیت‌های بین‌المللی دانشگاه علوم اسلامی رضوی دو دیدار با مدیران اداره همکاری‌های علمی و دانشگاهی و اداره مبادلات فرهنگی و سازمان‌های بین‌المللی در محل سازمان  فرهنگ و ارتباطات اسلامی تهران برگزار شد.

به گزارش آستان‌نیوز، حجت‌الاسلام اسدی موحد، کارشناس امور بین‌الملل دانشگاه رضوی در دیدار با دکتر خلج منفرد، مدیر کل اداره همکاری های علمی و دانشگاهی به منظور ارتباط علمی و بهره‌گيري از توانایي‌هاي فرهنگي، تحقيقاتي سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به معرفی اجمالی دانشگاه علوم اسلامی رضوی پرداخت.
وی افزود: همجواری دانشگاه رضوی با مضجع شریف علی ابن موسی الرضا(ع) می‌تواند جذابیت دو چندانی برای شرکت‌کنندگان ملی و بین‌المللی همایش‌ها و کارگاه‌های فرهنگی و علمی مشترک باشد که این مهم زمینه اشاعه فرهنگ ناب اهل البیت(ع) را فراهم می‌آورد.
در این دیدار در خصوص ظرفیت علمی ویژه دانشگاه علوم اسلامی رضوی در زمینه حوزوی و دانشگاهی در راستای همکاری دو جانبه با سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در برگزاری رویدادهای علمی مشترک در تهران و مشهد بحث و گفت وگو صورت گرفت.


دیدار با مدیرکل اداره مبادلات فرهنگی و سازمان‌های بین‌المللی
همچنین حجت‌الاسلام اسدی موحد، کارشناس امور بین‌الملل دانشگاه رضوی با مصطفوی، مدیر کل اداره مبادلات فرهنگی و سازمان‌های بین‌المللی نیز به منظور ارتباط و بهره‌گيري از توانایي‌هاي فرهنگي، آموزشي و تحقيقاتي سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.
تبیین ظرفیت‌های علمی و فرهنگی دانشگاه رضوی واعلام آمادگی برای همکاری مشترک در پروژه‌های علمی و فرهنگی در عرصه بین‌الملل زمینه‌های گفت‌وگوی کارشناس امور بین‌الملل دانشگاه رضوی بود که مورد استقبال مدیر مبادلات فرهنگی و سازمان های بین المللی قرار گرفت.
مدیر کل اداره مبادلات فرهنگی و سازمان‌های بین‌المللی با اشاره به سوابق نیک فارغ‌التحصیلان دانشگاه رضوی که در زمینه رایزنی فرهنگی با آن ها ارتباط و همکاری داشته‌اند از نیاز اداره متبوع خود به چنین نیروهایی در زمینه حقوق بین‌الملل برای توافقنامه‌های بین‌المللی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی سخن گفت.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی