پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۲-۰۴

طراحی و ارتقاء سامانه‌های اداری با استفاده از هوش مصنوعی

مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات رضوی از ارتقاء اتوماسیون اداری روان به نسخه روان+(پلاس) خبر داد و گفت: در این امر از هوش مصنوعی به عنوان اصلی‌ترین ابزار ارتقاء استفاده شده است.

مهرداد حریریان در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار کرد: طراحی این سامانه به عنوان محصول استراتژیک شرکت سبب ارتقاء محیط کاربری و سطح فنی آن شده که علاوه‌ بر ایجاد جذابیت بیشتر محیط برای کاربران، سطح عملیاتی سامانه را امن‌تر و سریع‌تر کرده است.
او درباره سایر اقدامات شرکت فاوا رضوی درخصوص تحقق شعار سال 1401 گفت: در سال جاری تولید سامانه‌های فرایندکاو و  فرایندساز به عنوان مکمل‌های نرم‌افزاری سامانه اتوماسیون اداری روان نیز صورت گرفته است.
مدیرعامل شرکت فاوا رضوی ادامه داد: سامانه‌های فرایندکاو و فرایندساز به عنوان دو ابزار قوی در مدیریت فرایندهای سازمانی باعث مدیریت گردش اداری و پایش و رفع هوشمند گلوگاه‌ها در سازمان خواهد است.
او افزود: این شرکت همچنین در اجرای پروژه GIS (تهیه بانک اطلاعات توصیفی اراضی موقوفه آستان قدس رضوی حوزه املاک دو مشهد با کمک تصاویر هوایی) از ظرفیت‌های دانشگاه‌ها استفاده کرده است.
حریریان با اشاره به انجام اقدامات نوآورانه مبتنی بر ارزش‌آفرینی همراه با اشتغالزایی در پروژه‌های شرکت فاوا رضوی گفت: سامانه‌های مذکور می‌توانند با کمک فناوری، نقش و قدرت تفویض اختیار در یک سازمان را انجام دهند.
او ادامه داد: علاوه‌براین، با مشارکت معاونت پژوهشی دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) در حال تدوین برنامه‌ای برای جذب فارغ التحصیلان، دانشجویان و افراد صاحب مهارت برای همکاری در شرکت هستیم.


تامین امن‌افزارهای مورد نیاز آستان قدس رضوی
حریریان یکی از اقدامات مهم شرکت فاوا رضوی در سال جاری را ورود به حوزه امنیت محیط سایبری و نظارت تصویری عنوان کرد و افزود: شرکت در این راستا بخش عمده‌ای از امن‌افزارهای مورد نیاز جغرافیای آستان قدس رضوی را تامین کرده است.
او ادامه داد: همچنین امن‌سازی شبکه بسیاری از شرکت‌های وابسته به آستان قدس رضوی توسط این شرکت انجام شده است.


حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و نوآور حوزه ICT
حریریان درباره برنامه‌های راهبردی شرکت فاوا رضوی اظهار کرد: یکی از اهداف راهبردی این شرکت، فعالیت به عنوان شتاب‌دهنده در زیست بوم کارآفرینی دیجیتال استان خراسان رضوی و در گام بعد کشور است.
او ادامه داد: بر این اساس، حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق، نوآور و فناور فعال در حوزه ICTبه صورت محصول محور یا سهام محور در دستور کار شرکت قرار دارد.
حریریان تصریح کرد: در سال جاری علیرغم ایجاد ارتباطات مناسب و حضور میدانی در پارک‌های علم و فناوری دانشگاه‌های فردوسی مشهد و صنعتی شریف، به دلیل حجم فعالیت‌های پیش رو نتوانستیم به این حوزه ورود کنیم، از همین رو برنامه‌ریزی شده است تا حضور فعالی در این عرصه در سال 1402 داشته باشیم.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی