پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۲-۰۵

بررسی زمينه‌هاي توسعه همكاري بنياد كرامت رضوي و دانشگاه بين‌المللي امام رضا(ع)

با حضور معاون خدمات اجتماعي بنياد كرامت رضوي در دانشگاه بين‌المللي امام رضا(ع)، زمينه‌هاي توسعه همكاري این دو مجموعه بررسي شد.

به گزارش آستان‌نیوز، جعفر رئيسيان‌زاده، معاون خدمات اجتماعي بنياد كرامت رضوي در ابتدای این جلسه با اشاره به ماموريت محوله از سوي توليت آستان قدس رضوي در پيگيري مقوله جواني جمعيت، مباني علمي و فرهنگي اين مقوله را ركن مهم اين مقوله ذكر کرد و گفت: برای رفع این مشکل نیازمند حضور دانشگاه و دانشگاهيان در اين عرصه هستیم.
وی ابراز کرد: بر همين اساس، معاونت خدمات اجتماعي بنياد كرامت رضوي، تلاش دارد اين ماموريت را از دانشگاه و با استادان و متخصصان دانشگاهي آغاز کند و پيش ببرد. حضور متخصصان برجسته مانند پروفسور اكبري، پدر جمعيت شناسي ايران، در برنامه‌هاي بنياد كرامت رضوي مويد اين موضوع است.
رئیسیان‌زاده با بیان اینکه بنياد کرامت رضوی، دانشگاه امام رضا(ع) را به عنوان جزئي از خانواده بزرگ آستان قدس رضوي و پايگاه علمي خود انتخاب کرده است، اضافه کرد: خدمات اين معاونت محدود به جواني جمعيت نيست بلكه شناسايي و حمايت از محرومين در موقعيت‌هاي مختلف از جمله حمايت تحصيلي را نیز در بر مي گيرد.
رئيس دانشگاه بين‌المللي امام رضا(ع) نیز در ادامه این جلسه، ضمن تشكر از زحمات مجموعه بنياد كرامت رضوی و به ويژه معاونت خدمات اجتماعي و انتخاب دانشگاه امام رضا(ع) به عنوان يكي از پايگاه‌هاي ترويج جواني جمعيت، اعلام آمادگي کرد، اين همكاري‌ها و تعاملات توسعه يابد.
دكتر مرتضی رجوعي همچنين به خدمات مشابهي كه دانشگاه به محرومان در تحصيل ارائه مي‌كند از جمله بورسيه تحصيلي دانشجويان مستعد محروم و نيز تخفيفات شهريه‌اي كه بر اساس آيين‌نامه تخفيف و تصميمات شوراي تخفيف اعطا مي‌شود، اشاره و ابراز اميدواري كرد خدمات بنياد كرامت در حمايت از محرومان، شامل حال دانشجويان محروم دانشگاه نيز بشود.
 رئيس دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) در ادامه با تشريح تعاملات و ارتباطات نزديكي كه با موسسه تربيت بدني، مركز امور بانوان و مركز مشاوره و توانمندسازي وجود دارد، بر توسعه اين تعاملات تاكيد کرد.
شایان ذکر است، در پايان اين نشست مقرر شد محورهاي عملياتي همكاري دو مجموعه در قالب تفاهم‌نامه اي جامع تنظيم و پيگيري شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی