پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

با همکاری دانشگاه علوم اسلامی رضوی،
۱۴۰۱-۱۲-۰۵

نخستین سلسله نشست‌های «انقلاب اسلامی و تحول در علوم اسلامی و انسانی» برگزار می‌شود

کانون غرب‌شناسی و اندیشه اسلامی دانشگاه علوم اسلامی رضوی با مشارکت سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی نخستین سلسله نشست‌های «انقلاب اسلامی و تحول در علوم اسلامی و انسانی» را برگزار می‌کند.

به گزارش آستان‌نیوز، این سلسله نشست‌ها با حضور و سخنرانی اساتید برجسته حوزه و دانشگاه به موضوعات، انقلاب اسلامی و فلسفه و کلام، انقلاب اسلامی و علوم اجتماعی، انقلاب اسلامی و تاریخ، انقلاب اسلامی و ادبیات، انقلاب اسلامی و علوم قرآن و حدیث، انقلاب اسلامی و فقه، انقلاب اسلامی و حقوق، انقلاب اسلامی و علم اقتصاد می‎پردازد.
مراسم افتتاحیه این نشست‌ها در تاریخ 6 اسفندماه ساعت 9 صبح با سخنرانی عبدالحمید طالبی، رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی و آئین اختتامیه آن 10 اسفندماه با حضور حجج اسلام و‌المسلمین دکتر احمد حسین شریفی، رئیس دانشگاه قم و دکتر محمد امامی، سرپرست دانشگاه علوم اسلامی رضوی تدارک دیده شده است.
مکان برگزاری این سلسله نشست‌ها حرم مطهر رضوی، صحن امام حسن مجتبی(ع) ، ساختمان شماره یک دانشگاه علوم اسلامی رضوی، سالن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است.
همچنین علاقمندان می‌توانند جهت بهره‌مندی از مطالب این نشست‌ها به لینک شرکت در جلسه به آدرس    https://www.skyroom.online/ch/razavimaharat1400/gharbshenasi  مراجعه فرمایند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی