پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۲-۰۳

اجرای طرح آقا حساب کردند در بابلسر

طرح آقا حساب کردند به نیت امام رئوف در بابلسر اجرا شد.

به گزارش آستان نیوز از مازندران، شجاع ولی تبار در گفتگو یی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه شعبان، ماه استغفار و  رحمت الهی، گفت: خادمیاران رضوی شهرستان بابلسر در این ایام نیز با تمام توان در بخش محرومیت‌زدایی به نیت امام رضا(ع) فعال هستند و از هیچ کوششی در راستای رفع نیاز محرومین دریغ نمی کنند.
 
دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان بابلسر از اجرای طرح «آقا حساب کردند» با هدف رفع گرفتاری مالی نیازمندان خبر داد و افزود: خادمیاران افتخاری حضرت رضا(ع) در مناسبت های مختلف به نیت امام رضا(ع) با مراجعه به سوپر مارکت های محلات شهری و روستایی بدهی نیازمندان را با حفظ کرامت آن ها پرداخت می کنند.

وی یادآورشد: به همت کانون خدمت رضوی محله پازوار مبلغ پنج میلیون ریال بدهی چند نیازمند که برای تأمین هزینه مواد غذایی خود به سوپر مارکت ها بدهکار بودند  به نام آقا علی ابن موسی الرضا(علیه السلام) حساب شد.

ولی تبار اضافه کرد: همچنین در تمام ایام سال به همت دفتر کانون های خدمت رضوی شهرستان بابلسر حساب دفتری چند نفر از خانواده‌های محروم در سوپر مارکت های سطح شهر به ارزش ۶۰ میلیون  ریال به نام آقا امام رضا(علیه السلام) حساب کرده اند.
 
وی در خاتمه به اجرای طرح کمک به نیازمندان همراه با بسته های معیشتی در آستانه سال نو خبر داد و گفت: انشاالله به همت خادمیاران سعی خواهد شد تا ملزومات مورد نیار دراسرع وقت به  دست مخدومین شهرستان برسد. 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی