پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۱-۲۷

اهدای خون خادمیاران رضوی آمل به نیابت از امام مهربانی ها

دبیر کانون های خدمت رضوی از اهدای خون خادمیاران رضوی شهرستان آمل به نیابت از امام مهربانی ها همزمان با ماه رجب خبر داد.

به گزارش آستان نیوز از مازندران احمد کوهستانی دبیر کانون های خدمت رضوی آمل ضمن قدردانی از خادمیاران رضوی شهرستان برای مشارکت در فعالیت های عام المنفعه به نیت امام مهربانی ها حضرت رضا(ع)، اظهار کرد: با توجه به کمبود ذخایر خونی در استان و اعلام نیاز مراکز درمانی، جمعی از خادمیاران رضوی این شهرستان با حضور در پایگاه انتقال خون آمل به رسالت خودشان عمل کردند.
دبیرکانون های خدمت رضوی شهرستان آمل افزود: خادمیاران کانون خدمت رضوی به طور داوطلبانه جهت اهدای خون خود در پایگاه انتقال خون شهرستان حضور یافته‌اند.

وی با تاکید براینکه اهدای خون خادمیاران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شد، اذعان کرد: برای گسترش فرهنگ اهدای خون مخصوصاً در شرایط نیاز لازم است تا همگان پای کار بیایند و این اقدام خداپسندانه و فرهنگ نوع دوستی را رواج دهند.
کوهستانی  با بیان اینکه این عمل خداپسندانه خادمیاران رضوی در ایام پرفضیلت ماه رجب المرجب با هماهنگی با سازمان انتقال خون شهرستان آمل صورت گرفت، گفت: خادمین افتخاری حضرت رضا(ع) در پویش اهدای نذر خون در طی سال مشارکت می کنند تا نیاز حیاتی بیماران و اقشار نیازمند مرتفع شود و همچنین خادمیاران نشان می دهند که نجات جان همنوعان در هر شرایطی مهم است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی