پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۱-۲۷

محمودآباد میزبان نشست اصحاب آموزش شهرستان‌های مرکزی مازندران شد

جلسه ارزیابی عملکرد واحد‌های آموزش کانون‌های خدمت رضوی شهرستان‌های مرکزی مازندران در محمودآباد برگزار شد.

به گزارش آستان‌نیوز از مازندران، این جلسه با موضوع ارزیابی عملکرد واحدهای آموزش شهرستان‌ها و با حضور نمایندگان واحد‌های آموزش کانون‌های خدمت رضوی شهرستان‌های نور، محمودآباد، آمل، بابل و بابلسر و همچنین مسئولان استانی، به میزبانی شهرستان محمودآباد در مجتمع فرهنگی امام رضا(ع) این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه پس از تلاوت قرآن و قرائت دسته‌جمعی سرود ملی و صلوات خاصه امام رضا(ع) و سپس خیرمقدم‌گویی توسط سید علی هاشمی‌نسب، دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان محمودآباد، حجة‌الاسلام حسینی، مسئول واحد آموزش کانون‌های خدمت رضوی استان مازندران طی سخنانی ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت امام موسی کاظم(ع)، به نقل حدیثی از آن حضرت و شرح آن حدیث پرداخت و سپس نکاتی را در خصوص هدف از برگزاری جلسه بیان کرد.

سپس عبدی، دبیر واحد آموزش استان مازندران، نکاتی را در خصوص انتظارات استان از واحدهای آموزش شهرستان‌ها مطرح کرد.

در ادامه، مسئولان واحدهای آموزش شهرستان‌ها به نوبت گزارشی از عملکرد واحد تحت مسئولیت خود از ابتدای سال جاری تاکنون ارائه و شاخص‌های عددی و آماری مربوط به آن را در جدول رسم‌ شده درج کردند.

همچنین در خلال ارائه گزارش، هادیانی، از اعضای شورای آموزشی استان، سؤالاتی را در خصوص شاخص‌های عددی گزارش شهرستان‌ها مطرح کرد که توسط مسئولان شهرستان‌ها پاسخ داده شد.

در پایان، مسلمی، معاون خادمیاری کانون‌های خدمت رضوی استان مازندران، در سخنانی به جمع‌بندی مسائل مطرح‌شده در جلسه پرداخت و نکاتی را در مورد اهداف تشکیل واحد آموزش و رویکردهای آینده آن و نیز انتظارات استان از واحدهای آموزش شهرستان‌ها یادآور شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی