پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت خادمیاران رضوی مسجد مسلم بن عقیل(ع)؛
۱۴۰۱-۱۲-۰۳

۱۰۰ بسته کمک معیشتی بین نیازمندان سیرجانی توزیع شد

خادمیاران رضوی مسجد مسلم بن عقیل(ع) یکصد بسته کمک معیشتی تهیه و بین نیازمندان سیرجانی توزیع کردند.

علی اصغر رکنی دبیر کانون خدمت رضوی مسجد مسلم بن عقیل(ع) در گفت و گو با آستان نیوز از کرمان با اعلام این خبر گفت: به همت خادمیاران رضوی و نمازگزاران مسجد حدود ۱۰۰ خانواده نیازمند شناسایی شدند که بسته های کمک معیشتی با مشارکت هیئت امنا و خیرین مسجد تهیه و به همت خادمیاران رضوی مسجد، میان این خانواده‌ها توزیع شد.

دبیر کانون خدمت رضوی مسجد مسلم بن عقیل(ع) افزود: این بسته‌های معیشتی شامل یک کیسه ۱۰ کیلویی برنج، ۲ لیتر روغن مایع، ماکارونی، سویا، رب گوجه فرنگی و انواع حبوبات است که ارزش هر بسته حدودا ۱۲ میلیون ریال و در مجموع حدودا یک میلیارد ریال برآورد می‌شود.

رکنی اظهار داشت: مرور سیره‌ معیشتی حضرت رضا(علیه‌السّلام)، نشان می دهد که آن امام رئوف، خودشان پیشتاز در کمک به دیگر مؤمنان بودند، از این رو باید خادمیاران رضوی در اجرای این سیره رضوی به آن بزرگوار تأسی کنند.

دبیر کانون خدمت رضوی مسجد مسلم بن عقیل(ع) حمایت فراگیر از نیازمندان جامعه را خواستار شد و افزود: در شرایط سخت اقتصادی قطعا این اقدام مهم، گام مثبتی در جهت تحقق عدالت اجتماعی خواهد بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی