پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان کرمان انجام شد؛
۱۴۰۱-۱۲-۰۳

تشرف دانش آموزان دختر و پسر ناشنوا به زیارت امام هشتم

مسئول کانون زیارت کانون‌های خدمت رضوی استان کرمان گفت: دانش آموزان دو مدرسه دخترانه فرزانه و پسرانه احیا در شامگاه عید بزرگ مبعث به مشهد مقدس مشرف شدند.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ محمد حسینخانی، گفت: تعداد ۴ دستگاه اتوبوس شب عید مبعث رسول ختمی مرتبت از کرمان به سمت مشهد مقدس حرکت کرد.

وی با اشاره به اینکه زائران این اتوبوس ها دانش آموزان ناشنوا کرمانی بودند، افزود: تعداد ۵۱ نفر از دبیرستان ناشنوا دخترانه فرزانه و ۴۷ نفر نیز از دبیرستان پسرانه احیا به مشهد مقدس مشرف شدند.

حسینخانی بیان داشت: اقامت این دانش آموزان در زائر شهر رضوی وبه مدت ۴ روز و ۳ شب می باشد.

مسئول کانون زیارت کانون‌های خدمت رضوی استان کرمان گفت: برای این دانش آموزان برنامه های زیارتی، فرهنگی و تفریحی در نظر گرفته شده است و با هماهنگی و مشارکت اداره خبر و رسانه آستان قدس رضوی این دانش آموزان به صورت دسته جمعی و توسط خادمین بخش صندلی چرخدار به حرم مطهر مشرف خواهند شد و از مسجد گوهرشاد در قسمت بالای سر حضرت به زیارت مضجع نورانی امام رضا علیه السلام خواهند پرداخت. 

شایان ذکر است که این دانش آموزان در مدت سفر خود از اماکن و بقاع متبرکه حرم مطهر رضوی« موزه آستان قدس رضوی» بازدید می کنند و از برنامه های فرهنگی، تبلیغی حرم مطهر ویژه ناشنوایان استفاده خواهند کرد و از خوان و سفره بابرکت حضرت رضا علیه السلام در مهمان سرای غدیر متنعم خواهند شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی