پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با سالروز میلاد حضرت ابالفضل (ع)؛
۱۴۰۱-۱۲-۰۶

ویژه برنامه «اسطوره فخر و ادب» در حرم رضوی برگزار شد

در سالروز ولادت سقای با وفای دشت کربلا حضرت ابالفضل العباس (ع) بانوان زائر و مجاور با حضور در رواق نجمه خاتون حرم مطهر رضوی در ویژه برنامه جشن «اسطوره فخر و ادب» که به همین مناسبت برگزار شد، شرکت کردند. 

زهرا نیکچه کارشناس دینی و سخنران حرم رضوی در این مراسم با اشاره به فضائل حضرت ابالفضل (ع) گفت: مهمترین ویژگی حضرت که ما می‌شناسیم وفاداری است. وفاداری حضرت ابالفضل العباس(ع) چیزی فراتر از معنایی است که ما در ذهن داریم و تنها در اظهار وفاداری به ساحت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) خلاصه نمی‌شود. 
این کارشناس دینی ابراز کرد: از آنجا که سیره عملی زندگی حضرت ابالفضل (ع) کاملا منطبق بر آیات قرآنی است، وفاداری ایشان نیز به معنای وفای به عهدی است که هر انسانی با خدا دارد که از عمر خود در راستای رسیدن به غایت نهایی خلقت استفاده کند. 
وی اظهار کرد: حضرت ابوالفضل (ع) به خاطر پیروی از قرآن و دستورات الهی به مرحله توحید عملی رسیده بود و ما نیز با الگو قرار دادن ایشان می‌توانیم با عمل به دستورات دینی گام به گام به مرحله توحید عملی نزدیک شویم.
 مدیحه سرایی و مولودی خوانی مداحان و ستایشگران اهل بیت (ع) در وصف فضایل حضرت ابوالفضل (ع) از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی