پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با روز جانباز انجام شد؛
۱۴۰۱-۱۲-۰۷

دیدار خادمان امام مهربانی با جانبازان مرکز توانبخشی امام خمینی(ره)

همزمان با روز جانباز جمعی از خادمان و خادمیاران واحد انتظامات خواهران حرم رضوی با جانبازان مرکز توانبخشی امام خمینی (ره) مشهد دیدار و از آنها تجلیل کردند.

معاون اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی در گفتگو با آستان نیوز در رابطه با این دیدار گفت: همزمان با سالروز میلاد حضرت ابالفضل العباس(ع) جمعی از خادمان و خادمیاران انتظامات خواهر در راستای تکریم و تجلیل از مقام شامخ جانبازان با حضور در مرکز توانبخشی امام خمینی (ره) پارک ملت مشهد، با آنها دیدار و روز جانباز را در کنار آنان گرامی داشتند.
امین بهنام تصریح کرد: همه ما مرهون گذشت و فداکاری شهدا، ‌جانباران، ایثارگران و آزادگان هستیم. این عزیزان شهدای زنده‌ای هستند که مجاهدت‌های آنان هیچگاه فراموش نخواهد شد زیرا از جان خود گذشتند و در این راه ثابت قدم مانده‌اند.
وی افزود: بر همین اساس وظیفه خود دانستیم تا در سالروز ولادت حضرت اباالفضل(ع) با این سرافرازان دیدار کرده و فضای این آسایشگاه را معطر به شمیم رضوی کنیم و با توزیع هدایای متبرک و معنوی از این عزیزان تجلیل کرده و قدردان مجاهدت‌های آنها باشیم.
حجت الاسلام و المسلمین کریم دوان، مسئول آسایشگاه جانبازان امام خمینی(ره) نیز در حاشیه این مراسم ضمن تقدیر از توجه خادمان رضوی به ایثارگران و جانبازان این مجموعه تصریح کرد: خادمان رضوی همواره در روزها و ایام خاص برای روحیه دادن و سرکشی از جانبازان همراه با پرچم بارگاه منور رضوی به این مرکز مراجعه کرده و فضایی معنوی را برای آنان فراهم می‌کنند.
وی تصریح کرد: جانبازانی که در این آسایشگاه حضور دارند جانبازان ۷۰ درصد به بالا و ضایعه نخاعی هستند که در ایام مختلف برحسب نیاز به مرکز توان‌بخشی امام خمینی (ره) مراجعه می‌کنند و امروز موجب مسرت آنها شد که به مناسبت ایام خجسته میلاد قمربنی هاشم و حضرت زین العابدین(ع) خادمان حرم حضرت علی بن موسی الرضا(ع) میهمان این آسایشگاه شدند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی