پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی مطرح کرد:
۱۴۰۱-۱۲-۰۷

ارتباط مستمر با مردم رمز موفقیت آستان قدس رضوی است / پاسخگویی به مردم و زائرین را وظیفه می‌دانیم 

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، ارتباط مستقیم با مردم و پاسخگویی به آنها را مطالبه و تأکید تولیت محترم آستان قدس و تکلیف مدیران این آستان اعلام و اظهار کرد: رمز موفقیت آستان قدس رضوی، ارتباط مستمر با مردم است و باید همواره آماده شنیدن پیشنهادات، مطالبات و پیگیری درخواست‌های زائران و مجاوران باشیم. 

به گزارش آستان نیوز، مالک رحمتی ظهر شنبه ششم اسفند، برای چندمین بار طی ماه‌های اخیر، شخصاً در مرکز ارتباطات مردمی آستان قدس رضوی حضور یافت و از طریق سامانه 138 پاسخگوی تماس‌های مردمی شد.

تأکید تولیت محترم آستان قدس بر ارتباط مستمر با مردم و شنیدن نظرات مردمی 
رحمتی در حاشیه این حضور در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: تولیت معزز آستان قدس رضوی برپایی دیدارهای مردمی و چهره به چهره را در گره‌گشایی از کار مردم بسیار مثمر ثمر می‌دانند، ایشان به شخصه پیگیر برپایی مرتب و مستمر این جلسات در دفتر کاری خودشان هستند و مدیران ارشد این آستان مقدس را هم همواره بر تقویت ارتباط‌شان با مردم ملزم می‌دارند.
 

سامانه 138؛ پل ارتباطی مدیران با زائران و مجاوران برای افزایش سطح خدمت‌گزاری
وی در ادامه به اهمیت بهره‌وری مناسب از سامانه پاسخگویی 138 اشاره و تصریح کرد: این سامانه بستری مناسب برای انتقال پیشنهادات، مطالبات و انتقادات مردمی از سراسر کشور به آستان قدس رضوی و ظرفیتی بی‌بدیل جهت تسهیل‌گری فرآیند پیگیری مطالبات و امورات اداری مجاوران است. 
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: سامانه 138 پل ارتباطی میان زائران و مجاوران با آستان قدس رضوی است که مردم ولایمتدار مشهد و سراسر کشور می‌توانند از طریق این سامانه با مدیران ارشد این آستان گفتگو کرده و انتقادات، پیشنهادات و مطالبات خود را مطرح کنند تا طی فرآیندی مورد بررسی و پیگیری قرار بگیرد.
 

ارتباط مستمر با مردم، رمز موفقیت آستان قدس رضوی
رحمتی با تأکید بر اینکه یکی از وظایف مدیران آستان قدس رضوی پاسخگویی به مردم است، تصریح کرد: مدیران این آستان مقدس خود را مکلف به اطلاع‌رسانی نسبت به اقدامات و فعالیت‌های حرم مطهر رضوی و فعالیت‌های آستان قدس می‌دانند و در صورت نیاز نیز، از طریق سامانه 138 و بدون واسطه، پاسخگوی سؤالات و شبهات مردم خواهند بود که در حقیقت خود این عمل، مصداقی بارز از جهاد تبیین در حوزه اقدامات، خدمات و مسئولیت‌های ما در این آستان است. 
وی آستان قدس رضوی را مردمی‌ترین نهاد فرهنگی و دینی در کشور برشمرد و افزود: تشرف سالانه 30 میلیون دلداده اهل بیت(علیهم السلام) به حرم مطهر رضوی گواه این ادعاست و از همین رو نظرات و پیشنهادات این حجم از عاشقان امام رضا(علیه السلام) برای‌مان گنجینه‌ای گرانبها جهت افزایش کمی و کیفی خدمت رسانی است. 
وی افزود: معتقدیم که موفقیت ما در گرو ارتباط‌گیری مؤثر با مردم و بهره‌گیری از نظرات مردم در حوزه‌های اجرایی و فعالیت‌های این آستان نورانی است. 
رحمتی تصریح کرد: لذا شنیدن حرف مردم شرط اول و آخر کار ماست، از همین رو برای هرچه بیشتر و بهتر شنیدن دغدغه‌های مردم تمام سعی خودمان را خواهیم داشت تا با انجام این تکلیف، ان شا الله رضایت خداوند تبارک تعالی و امام رضا علیه السلام حاصل شود.
 

آستان قدس رضوی؛ از مردم، با مردم، برای مردم
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در ادامه گفت: همه ما باور داریم که داشته‌هایمان در آستان قدس رضوی در کنار عنایت حضرت رضا(علیه السلام)، از محل نذورات و موقوفات اهدایی مردم ارادتمند به ساحت مقدس حضرت است، بر همین اساس شعار،
«آستان قدس رضوی؛ از مردم، با مردم، برای مردم» را سرلوحه اقداماتمان قرار داده‌ایم، تمامی فعالیت‌هایمان نیز برای خدمت‌رسانی به آحاد مردم عزیز است و خدمات روزانه در این بارگاه ملکوتی نیز همواره با محوریت فعالیت‌های خالصانه، خادم و خادمیاری پیش می‌رود.
 

دعوت نامه اولین زیارت برای خانواده ای روستایی از کرمانشاه
در جریان پاسخگویی مستقیم قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی به مخاطبان سامانه 138، تماس تلفنی یک خانواده کشاورز، از یکی از روستاهای کرمانشاه پاسخ داده شد که این خانواده با داشتن چهار فرزند، از جمله دو فرزند دو قلو، تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی قرار نداشتند و تاکنون هم به زیارت حرم مطهر حضرت رضا(علیه السلام) مشرف نشده بودند. در خلال این گفتگو، با مساعدت آستان قدس رضوی این خانواده با میزبانی آستان قدس رضوی به زیارت امام رضا(علیه السلام) دعوت شدند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی