پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۲-۰۷

راه‌اندازی فروشگاه بزرگ رضوی در بیمارستان امام رضا(ع)

همزمان با افتتاح پروژه درمانی آستان قدس رضوی در بیمارستان امام رضا(ع) در روز میلاد حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، فروشگاه بزرگ رضوی نیز در این بیمارستان راه‌اندازی شد.

به گزارش آستان نیوز، با توجه به این‌که بیمارستان امام رضا(ع) یکی از موقوفات قدیمی و ارزشمند آستان قدس رضوی در حوزه سلامت و درمان به‌شمار می‌رود و از طرفی این بیمارستان به نوعی با تاریخچه نان رضوی گره خورده، شرکت صنایع غذایی رضوی در راستای منویات تولیت آستان قدس رضوی درخصوص خدمت به مردم و در راستای مسئولیت اجتماعی خود، نسبت به راه‌اندازی فروشگاه رضوی در این بیمارستان اقدام کرده است.


ارائه خدمات به کادر درمان و بیماران
مدیرعامل شرکت صنایع غذایی اظهار کرد: افتتاح فروشگاه رضوی در بیمارستان امام رضا(ع) با رویکرد ارائه خدمات مطلوب به کادر درمان و همچنین بیماران زائر و همراهانشان که بیشتر از شهرستان‌ها و استان‌های مجاور برای درمان به این بیمارستان مراجعه می‌کنند، صورت گرفته است.
مجتبی هادیان با اشاره به عرضه محصولات همراه با تخفیف در این فروشگاه گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و در راستای خدمت به زائران و مجاوران حضرت، در فروشگاه بزرگ رضوی واقع در بیمارستان امام رضا(ع) انواع کالا با تخفیف ویژه به فروش می‌رسد.
او ادامه داد: در این فروشگاه علاوه‌بر محصولات باکیفیت صنایع غذایی به خصوص تولیدات شرکت صنایع غذایی رضوی، محصولات بهداشتی مورد نیاز بیماران نیز عرضه می‌شود.
هادیان افزود: باتوجه به استقبال همشهریان و بیماران، در این فروشگاه همچنین خدماتی از قبیل آب جوش رایگان، اشترودل، قهوه و... ارائه می‌شود.

گفتنی است، در سال 1346 هجری شمسی، خبازخانه‌ای در گوشه‌ای از بیمارستان امام رضا(ع) در مشهد مقدس مسئولیت تهیه نان برای کارکنان و بیماران این بیمارستان را بر عهده داشت که به عنوان یک نان مرغوب در مشهد آن زمان زبانزد خاص و عام شده بود. با توجه به این‌که در بیشتر مواقع موجودی نان این خبازخانه کفاف بیمارستان و خریداران را به صورت هم زمان نمی‌داد، از همین رو این موضوع متولیان آستان قدس رضوی را مجاب کرد تا تهیه و تولید این نانِ باکیفیت را توسعه دهند و شرکت نان قدس رضوی را در محل فعلی ایجاد کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی