پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

سفر ۳ زائر اولی به مشهد
۱۴۰۱-۱۲-۰۵

خادمیاران و خیران رضوی‌ آران و بیدگل بانی سفر به مشهد شدند

خادمیاران و خیران کانون خدمت رضوی غریب الغربا در آران بیدگل با اجرای دو طرح «آقا حساب کردند» و «زائر اولی»، هزینه پرداخت تعمیر وسایل منزل و سفر سه زائر اولی این خطه را به مشهد مقدس پرداخت کردند.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، مسئول کانون خدمت رضوی غریب الغربا در آران بیدگل گفت: خادمیار این کانون با مشارکت یک خیر به عشق آقاجانمان علی بن موسی الرضا(ع) و همزمان با اعیاد و موالید شعبانیه به ویژه میلاد ابا عبدالله الحسین(ع) بانی سفر سه دانش آموز زائر اولی مدرسه ابتدایی صباحی به مشهد مقدس و یکی از والدین آن ها به مبلغ ۹ میلیون تومان شدند.
محمد صادق حقیقیان افزود: خادمیار دیگر کانون خدمت رضوی غریب الغربا در آران و بیدگل به مدد امام مهربانی‌ها در شب میلاد سیدالشهدا با اجرای «طرح آقا حساب کردند» مبلغ ۲۵۰ هزار تومان بابت تعمیر ماشین لباسشویی یک خانواده نیازمند پرداخت کرد.
وی تصریح کرد: کانون غریب الغربا به‌دلیل قرار داشتن در مسجد محقق آران و بیدگل از ظرفیت بالایی برای جذب و هدایت کمک های مردم و خیران برخوردار است.
به گفته وی، کانون خدمت رضوی غریب الغربا در شهرستان آران و بیدگل با فعالیت ۲۱ خادمیار و ۶ یاور و انجام اقدامات مختلف درراستای اجرای پویش‌های رضوی، گره‌گشایی و محرومیت زدایی از نیازمندان فعالیت دارد. کانون‌های خدمت رضوی تشکل‌های مردم نهادی هستند که با عشق و دلدادگی به امام رضا(ع) در قالب تشکیلات منسجم مردمی کنار هم جمع شدند تا در قالب شبکه خادمیاری با خدمت‌رسانی جهادی به نیازمندان کمک و از آن ها گره‌گشایی‌ کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی