پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) تاکید کرد:
۱۴۰۱-۱۲-۰۸

ارتقای مهارت‌های کارآفرینی دانشجویان از رویکردهای تحولی دانشگاه امام رضا(ع)

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) ارتقای مهارت‌های عملی و کارآفرینی دانشجویان را از رویکردهای تحولی دانشگاه امام رضا(ع) ذکر کرد.

مرتضی رجوعی در گفت وگو با خبرنگار آستان‌نیوز، مهم‌ترین رویکرد تحولی دانشگاه در حوزه پژوهش را ارتقای مهارت‌های عملی و کارآفرینی دانشجویان دانست و گفت: در همین راستا برنامه‌های عملیاتی متعددی در جهت تحقق این رویکرد در سال جاری اجرا شد.
وی ابراز کرد: نخستین برنامه تحولی تاسیس دو مرکز تحقیقاتی جدید از جمله مرکز تحقیقات فناوری‌های زیستی و سلامت و مرکز تحقیقات کاربردی تبلیغ دینی امام رضا(ع) است که در همین راستا طرح ادب حضور در نوروز 1401سال جاری برای اصناف، هتلداران، تاکسیداران و کسب و کار اطراف حرم و همچنین مشاغل مختلف با هدف گسترش امتداد اجتماعی علوم نظری در سطح جامعه برگزار شد.
دكتر رجوعي، با اشاره به اينكه تبديل شدن به پايگاه پژوهش‌هاي كاربردي آستان قدس رضوي يكي از برنامه‌هاي تحولي اصلي اين دانشگاه است، تاسيس مراكز تحقيقات تخصصي را در راستاي تحقق اين هدف تلقي و ابراز اميدواري كرد «مركز تحقيقات كاربردي تبليغ و تربيت ديني» بتواند نقش خود را الگوسازي تربيت ديني مبتني بر سيره رضوي به طور موثر ايفا  كند.
وی ادامه داد: همزمان با دهه کرامت و جشن های میلاد حضرت امام علی بن موسی الرضا(ع)؛ کتابچه «در آستان علم و حکمت» توسط مرکز تحقیقات کاربردی تبلیغ دینی امام رضا(ع) در 50 هزار نسخه تولید و با هدف آشنایی با زندگانی اجتماعی سیاسی و علمی حضرت در بین زائران و مجاوران و مخاطب هدف توزیع شد.
رئیس دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) گفت: توسعه مراکز تحقیقاتی، مراکز نوآوری و رشد دانشگاه، حمایت از پایان‌نامه‌های تقاضامحور و همچنین حمایت از پژوهش‌هایی که منجر به تولیدات آزمایشگاهی شده و در صنعت نیز به کار گرفته می‌شود، از اهداف کلیدی ما در حوزه پژوهش و فناوری است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی