پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

طی سال جاری توسط بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی محقق شد،
۱۴۰۱-۱۲-۰۸

طراحی و برگزاری دوره‌‌های آموزشی با هدف «توان‌افزایی و تربیت محقق و مربی» 

بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی طی سال جاری برای نخستین بار اقدام به برگزاری 6 پودمان و دوره آموزشی با هدف توان‌افزایی و تربیت محقق و مربی کرده است.

به گزارش آستان‌نیوز، نخستین دوره آموزشی ویژه توان‌افزایی پژوهشگران بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی با محورهای عمومی‌سازی دانش، روش‌شناسی مطالعات اجتماعی در دین پژوهی و مسائل مرتبط با آن، روش‌شناسی مطالعات مسئله محور در دین، بهره‌وری در پژوهش و اخلاق پژوهش و الگوهای تلفیقی مطالعات پارادایمیک و روایی برگزار شد.
دومین دوره و  پودمان آموزشی نیز با موضوع «تربیت مدرّس اخلاق خدمت» در دو دوره خواهران و برادران با محورهای ادب خدمت در آستان، اخلاق اسلامی، ادب حضور، مهارت های سهم‌گذارانه، اخلاق حرفه‌ای خدمت در آستان قدس رضوی، شناخت سازمان آستان قدس و نیازهای سازمان در آموزش اخلاق و... تدارک دیده شده بود که با حضور اساتید مطرح و برجسته برگزار شد.
پودمان آموزشی «تربیت مربیان اخلاق بازرسی»  عنوان دیگر دوره آموزشی است که با محورهای اخلاق اسلامی، مهارت‌های بازانگاری در بازرسی، مهارت‌های ارتباطی و رسم مهمان‌نوازی، مهارت‌های پاسخگویی، حرم کودک پسند، زبان‌های همزمان، مهارت‌های آموزش مؤثر اخلاق برای بزرگسالان، اخلاق بازرسی، مهارت‌های طراحی محتوا با ابزارهای چندرسانه‌ای، کرامت انسان مبنای ارتباط اخلاقی و... برگزار شد.
چهارمین پودمان آموزشی با عنوان «اخلاق تبلیغ» در موضوعات زبان‌های تبلیغ، اخلاق تبلیغ، ارتباط مؤثر، تبلیغ چهره به چهره، تولید و شیوه انتقال محتوی، تجربه‌های موفق تبلیغ، قدرت انگاره، ادب تبلیغ، طنز در تبلیغ و مهارت مواجهه با افراد دچار بحران اعتقادی- فکری با حضور اساتیدی از سراسر کشور تدارک دیده شده بود.
«تربیت تشرف‌یار»  نیز از دیگر عناوین دوره‌های آموزشی بود که طی سال جاری برگزار شد این دوره‌ها نیز با محوریت ادب حضور، مهمان‌نوازی و مهارت استقبال از زائر، در محضر امام رضا(ع)، مهارت‌های ارتباطی مؤثر، کرامت انسانی بنیان رفتار ارتباطی و برادران دروغین ویژه خادمان بارگاه منور رضوی اجرا شد.
عنوان آخرین دوره آموزشی «تشرف‌یاران» است که ویژۀ نیروهای مردمی خواهران در محورهایی همچون تحلیل رفتار در اعتاب مقدسه، احترام و تکریم زائر، اخلاق خدمت در حرم، ادب حضور، مهارتهای رفتاری و ادب خدمت در آستان قدس رضوی برگزار شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی