پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۲-۰۷

برپایی کرسی تلاوت رضوی به مناسبت میلاد گل های نبوت در صدرای شیراز

خادمیاران کانون خدمت رضوی قرآن کریم شهر صدرای شهرستان شیراز به مناسبت ولادت باسعادت آقا اباعبدالله الحسین، علمدار کربلا آقا ابوالفضل و پیام آور کربلا آقا امام سجاد علیهم السلام، کرسی تلاوت رضوی را در مسجد ولی عصر عج الله تعالی فرجه الشریف با تلاوت و نوای قاریان برجسته استانی برگزار کردند.

به گزارش آستان نیوز از فارس در این مجلس پر شکوه و نورانی که مردم ولایتمدار و قرآنی شهر صدرا به خصوص خادمیاران رضوی و خانواده آن ها و تعدادی از علمای اعلام شهر و مسئولین حضور داشتند نوای ملکوتی قرآن کریم همه حاضرین را به وجد آورده بود.
در این مراسم نورانی پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و صلوات خاصه امام مهربانی ها، جعفری به سخنرانی در مورد اثرات تلاوت آیات نورانی قرآن کریم در زندگی شخصی و اجتماعی و برکاتی که در روند زندگی انسان دارد پرداخت و سپس آقایان منفرد، مرادی، رحیم زاده و غریب نواز از قاریان برجسته قرآنی استانی به تلاوت پرداختند.

در ابتدای این جلسه نورانی ازپرچم متبرک رضوی مربوط به جلسات سنتی قرآن کریم رونمایی به عمل آمد و در پایان جلسه بسته های نبات تبرکی رضوی در بین حاضرین توزیع شد. 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی