پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

معاون دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی البرز :
۱۴۰۱-۱۲-۰۸

فعالیت گروهی شاکله اصلی حوزه خدمت رضوی است

معاون دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی البرز از بازدید و سرکشی به کانون‌های مرکزی و تخصصی در راستای زمینه سازی برای استفاده بهتر از ظرفیت خادمیاران استان در آستانه سال جدید خبر داد.

قربانعلی مصطفایی در گفت‌وگو با آستان نیوز از البرز با اشاره به برنامه بازدید و سرکشی از کانون‌های خدمت رضوی در آستانه سال نو، اظهار داشت: در راستای اجرای ساختار تشکیلاتی کانون‌های تخصصی و مرکزی که در نیمه دوم سال جاری در دستور کار قرار گرفت، مسئولین کانون‌های تخصصی و مرکزی اعضای ستادی خودشان را معرفی کردند و به منظور تبیین اهداف و وظایفی که اعضای ستاد کانون‌ها بر عهده دارند، جلساتی با مسئولین کانون‌های تخصصی و مرکزی و اعضای ستادی آن ها برگزار شد.

وی ادامه داد: در این  جلسات، گفت‌و‌گوهای صمیمانه‌ای در خصوص اهداف، سیاست‌ها و توجیه وظایف کانون‌ها صورت گرفت.

مصطفایی در خصوص اهداف بازدید از کانون‌های تخصصی و مرکزی گفت: هدف از برگزاری این جلسات  حرکت به سمت فعالیت به شکل تیمی است تا انشاء الله بتوانیم نسبت به وظایفی که در بارگاه منور حضرت رضا(ع) به عنوان خادمان حضرت داریم، نقش آفرینی بهتری در سال 1402 داشته باشیم.

معاون کانون های خدمت رضوی دبیرخانه استان البرز با معرفی کانون‌هایی که تا کنون از آن ها بازدید شده، توضیح داد: تا کنون از کانون‌های علمی، تعلیم و تربیت، ایثار و شهادت و سلامت بازدید شده و از بقیه کانون‌های تخصصی در روزهای آینده بازدید به عمل می‌آید. سرکشی از کانون‌های مرکزی نیز از هفته آینده آغاز می‌شود.

وی در خصوص جمع بندی نتایج حاصل از بازدید از کانون‌های تخصصی و مرکزی گفت: توجیه کامل اعضای ستادی کانون‌های تخصصی و مرکزی نسبت به وظایفشان با توجه به اسناد بالادستی که بنیاد کرامت رضوی تحت عنوان «نظام نامه خدمتی کانون‌ها» ابلاغ کرده از جمله اهداف ما از این جلسات است تا این اقدامات مقدمه‌ای برای استفاده بهتر و موثرتر از تمام ظرفیت‌های خادمیاران استان در جهت خدمت به مخدومین در سال آینده باشد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی