پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۲-۰۸

برپایی جشن پایان دوره آموزش قرآن برای نونهالان امام رضایی در ماهدشت کرج

مسئول کانون قرآنی کانون مرکزی خدمت رضوی ماهدشت از برگزاری جشن پایان دوره آموزش قرآنی نونهالان امام رضایی همزمان با اعیاد شعبانیه در محل دفتر کانون مرکزی خدمت رضوی ماهدشت خبر داد.

فریده افراسیابی در گفتگو با آستان نیوز از البرز اظهار داشت: این جشن به منظور ایجاد زمینه تشویق میان قرآن آموزان از جمله برنامه‌هایی است که در پایان هر دوره انجام می‌شود.

وی افزود: این کانون قرآنی فعالیت خود را بیش از سه سال آغاز و به همت خادمیاران گرامی در عرصه قرانی  فعالیت دارد و در ۶ ماه گذشته ۱۲ نونهال قرآنی را در رشته های حفظ و آیات موضوعی آموزش داده است.

این استاد حافظ کل قرآن کریم  اظهار داشت: کانون قرآنی ماهدشت همزمان با سال جدید و ماه مبارک رمضان برنامه های متنوعی را برای قرآن آموزان در گروه سنی کودک و نوجوان در رشته‌های مختلف قرآنی و معارفی در نظرگرفته است.

افراسیابی اعلام کرد: ختم روزانه قرآن، صحبت درباره آیاتی که نکات اخلاقی در آن ها اشاره شده و سخنرانی درباره فضائل امیرالنومنین از جمله این برنامه ها است.

وی تاکید کرد: این برنامه های در ساعات تعطیلی دانش آموزان برگزار شده و آسیبی به امر تحصیل کودکان و نوجوانان علاقه مند به رشته های حفظ، قرائت، روخوانی و روانخوانی قرآن کریم وارد نمی کند.

مسئول کانون قرآنی ماهدشت گفت: برای دوره جدید از کودکان ۵ تا ۷ سال در رشته های یاد شده نیز ثبت نام به عمل خواهد آمد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی