پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۲-۰۶

دیدار خادمیاران بابل با خانواده شهدا به مناسبت ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار

به مناسبت ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار جمعی از خادمیاران بابلی کانون ایثار و شهادت و کانون بانوان و خانواده با فرزند بزرگوار شهید حسن آهی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش آستان نیوز از مازندران؛ به مناسبت میلاد سرور و سالار آزادگان جهان امام حسین(ع) و روز پاسدار خادمیاران رضوی کانون ایثار و شهادت و کانون بانوان و خانواده بابل به دیدار خانواده معظم شهید والامقام حسن آهی رفتند و ضمن ادای احترام به مقام شامخ این شهید با اهدای تبرکات رضوی از صبر و شکیبایی فرزند شهید تجلیل و قدردانی نمودند. 
در این دیدار حسین آهی فرزند شهید در خصوص نحوه شهادت پدرش بیان داشت: یکی از شهدای جنگ تحمیلی که سوار بر سفینه نجات حسین(ع) راه پیمود حسن آهی جلودار بود که در سال ۱۳۱۶/۹/۴ در شهرستان بابل به دنیا آمد. ایشان قبل از انقلاب اسلامی مبارزات مستمری علیه رژیم پهلوی با همکاری آیت الله هادی روحانی که بعد از انقلاب اسلامی نماینده ولی فقیه در استان مازندران شد را آغاز نمود. شهید آهی اولین مسئول و موسسه بسیج مستضعفین که در تربیت نیروهای مکتبی اسلام بسیار فعال بود. سرانجام همراه جوانان انقلابی وارد جبهه و جنگ شد و در منطقه ایران غرب عملیات مطلع والفجر در سال ۱۳۶۰/۹/۲۰ بر اثر اصابت گلوله به درجه رفیع شهادت نائل شد. 
در ادامه، این مراسم با قرائت صلوات خاصه امام رضا علیه السّلام و مولودی خوانی مداح اهل بیت خادمیار رضوی محمودزاده همراه شد. 
در خاتمه این دیدار هدایای متبرک رضوی همراه نمک متبرک آستان قدس رضوی به فرزند شهید تقدیم شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی