پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۲-۰۶

دیدار خادمیاران محمودآبادی با یک شهید زنده در روز جانباز

خادمان امام رئوف(ع) در محمودآباد به مناسبت روز جانباز با یک جانباز سرافراز محمودآبادی دیدار کردند.

به گزارش آستان‌نیوز از مازندران، هم‌زمان با خجسته سالروز ولادت قمر منیر بنی‌هاشم، علمدار کربلا، حضرت ابالفضل‌العباس(ع) و روز جانباز به همت کانون خدمت رضوی ایثار و شهادت شهرستان محمودآباد، جمعی از خادمیاران رضوی این شهرستان به همراه دبیر کانون‌های خدمت رضوی و مسئول کانون ایثار و شهادت همراه با نوای عاشقانه «علی موسی الرضا(ع)» در منزل ایرج روحی، جانباز سرافراز جنگ تحمیلی حضور یافته و روز جانباز را به وی تبریک گفتند.

در این دیدار که امام جمعه، فرماندار، معاون سیاسی فرماندار، مسئول امور بانوان فرمانداری و رئیس بنیاد شهید محمودآباد نیز حضور داشتند، امام جمعه محمودآباد ضمن تبریک روز میلاد حضرت ابالفضل‌العباس(ع) و روز جانباز، خاطره رشادت‌های جانبازان جنگ تحمیلی را گرامی داشت و جانبازان را «شهیدان زنده» نامید.

در پایان این دیدار به رسم قدردانی از صبوری و مجاهدت‌های زینب‌گونه همسر جانباز ایرج روحی، هدیه‌ای از طرف امام جمعه محمودآباد به وی اهدا شد. 

همچنین به پاس رشادت‌های برادر جانباز، ایرج روحی، قطعه فرش متبرک حرم رضوی به همراه تبرکات حرم از طرف دفتر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان محمودآباد به وی اهدا شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی