پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

با همت خادمیاران عنبرآباد انجام شد؛
۱۴۰۱-۱۲-۰۶

برگزاری جشن بزرگ ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار

به مناسبت ایام مبارک شعبانیه، سوم شعبان سالروز ولادت حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار ویژه برنامه جشن میلاد آن حضرت به همت خادمیاران رضوی شهرستان عنبرآباد برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز ازکرمان؛ کرامت نوزایی، دبیر کانون های خدمت رضوی عنبرآباد ضمن تبریک روز پاسدار مطالبی را در وصف کمالات حضرت امام حسین(ع) و ایثار و از خود گذشتگی های آن حضرت در دوران زندگی و همچنین حسنات، ایثار، خلق و خوی برتر ایشان بیان داشت و مردم را به پیروی از رفتار و اخلاق برتر آن حضرت توصیه کرد.

نوزایی اظهار داشت: برگزاری مراسم دینی و مذهبی در استحکام پایه های نظام اسلامی موثر است و موجب کاهش آسیب های اجتماعی در سطح جامعه خواهد شد.

وی افزود: با همکاری دبیرخانه کانون های خدمت رضوی در راستای حمایت از اجرای برنامه های فرهنگی و دینی در سطح شهرستان و روستاهای تابعه جشن میلاد حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار برگزار شد. این مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن کریم و قرائت صلوات خاصه  آغاز شد، مولودی خوانی اجرای سرود، برگزاری مسابقه، اهدای جوایز به افراد هم نام حسین، توزیع۱۰۰۰ لیوان شربت، ۸۰۰ پرس غذای گرم  از برنامه های اجرا شده در این جشن بود.

لازم به ذکر است مراسم جشنی  توسط خادمیاران رضوی کانون محله ای مردهک برگزار شد و ۱۵۰ پرس غذای گرم بین شرکت کنندگان توزیع شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی