پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

توسط خادمیاران بافت انجام شد؛
۱۴۰۱-۱۲-۰۶

برگزاری جشن بزرگ ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار

به مناسبت ایام مبارک شعبانیه، سوم شعبان سالروز ولادت حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار توزیع بسته های شیرینی به همت خادمیاران رضوی شهرستان بافت انجام شد.

به گزارش آستان نیوز ازکرمان؛ کورش خیاطی، دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان بافت ضمن تبریک ولادت با سر سعادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و روز پاسدار، از توزیع بسته های شیرینی در بافت خبر داد و گفت: نام گذاری میلاد با برکت امام حسین(ع) به نام روز پاسدار، افتخاری بزرگ برای پاسداران انقلاب اسلامی و بیانگر این مطلب است که در دفاع از دین، انقلاب، فرهنگ و تمدن اسلامی، آمادگی هرگونه ایثار و جان فشانی را دارند و راه امام حسین(ع) همچنان ادامه دارد.
 
خیاطی بیان داشت:‌ برگزاری برنامه های فرهنگی  در زمان اعیاد مذهبی در سطح شهرستان می‌تواند در استقبال بیشتر مردم از این برنامه‌ها تأثیرگذارتر باشد و امیدواریم در اعیاد در کنار سایر برنامه‌ها در مراسم مذهبی و فرهنگی زمینه حضور حداکثری مردم و جوانان در این برنامه ها  را فراهم کنیم.

وی افزود: به مناسبت سالروزمیلاد با سعادت امام حسین(ع)، خادمیاران رضوی شهرستان به توزیع شیرینی در بین عموم مردم پرداخته‌اند و با این حرکت خود در این روز باشکوه کام مردم را شیرین کردند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

تشییع باشکوه شهدای خدمت قدردانی مردم از یک عمر تلاش‌های خالصانه آن‌ها بود
تولیت آستان قدس رضوی مراسم باشکوه تشییع شهدای خدمت در شهرهای مختلف را یک قدردانی اجتماعی از یک عمر تلاش و زحمات خالصانه…

تلویزیون اینترنتی